Hayaller olmasaydı, umutlar dünde kalırdı. - Dolmuş atasözü |
|
||||||||||
|
Gideceksin gitmesinede gitmeden gidişine beni hazırlar gibi Ne gerek var alışığım zaten terkedip gitmelerine, git hadi git Giderken bu kalbide sök yerinden öyle git,durma hadi git Dilimde söyleyemediğim sana ait duyguları, Gözlerimde,bana bıraktığın yokluğunun acısını ne zaman farkedeceksin. farkettiğinde anlayacaksın ayrılığın sende ne kadar masum durduğunu. Ve durmadan yaşanmamış anların hüzünlü şiir'ini okuduğumu, Gözlerimden sıyrılıp yanaklarına düşen dizelerimde. Yeni gidişlere merhaba derken beni sensiz buralarda bırakıp Arkamda seven bir şair var deyip kendinle gurur duy artık. Ve hiç bilme Ha bugün ha yarın nasıl olsa gidecek birgün Diye diye her gün defalarca öldüğümü Sensizliği nakış nakış kalbime gömdüğümü,bilmeden git Hergün ölmeyi, gideceğin o günü beklemekten daha mı kolay sandın Dünyada kavuşamadığım seni mahşere bıraktım ben, haberin varmı bundan Yoksa Benim seni bu dünyalık için sevdiğimi mi sandın, Hatıraları bile silmeye çalışır gibisin, anlaşılıyor halinden, Kabrini bile hazırladığım gönül sarayımdan, Gücün yeterse o kabrini de gözümdeki hayalini de alda öyle git F.SULTAN ÇELİK (deneme)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Fatih sultan ÇELİK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |