Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
Kopartmamak gerekir-o canım yeşil dalı Başka yerde olsaydı-acaba bu tepkiler Hiç böyle olur muydu-meydandadır birçok er Bayrağını sev koru-hainler kirletmesin Dünyanın dört yanında-duyulmalıdır sesin Sakın Türk Milleti'nin-sabrını zorlamayın Haberi olmalıdır-uyuklayan o bayın Ordu-millet el ele-bayrak değil sahipsiz Alçaklar işitiniz-bunları anlayın siz Bayrağını sev koru-hainler kirletmesin Dünyanın dört yanında-duyulmalıdır sesin Bayrağı daim sevmek-bilin değil şovenlik O bayrak olmaz ise-alt üstün olur delik Milli birlik duygusu-çocuk gencin isteği Bu aşka sen de katıl-göstermeyin kösteği Bayrağını sev koru-hainler kirletmesin Dünyanın dört yanında-duyulmalıdır sesin Türkiye bayrak oldu-millet verdi cevabı Allah'ın huzurunda-hepsi gördü sevabı TV'deki görüntü-gerginlik ve öfkeye Tamamen yol açmıştır-duysun beni her üye Bayrağını sev koru-hainler kirletmesin Dünyanın dört yanında-duyulmalıdır sesin Çığ seller oluşturdu-dalga dalga yayıldı Yurdumu kaplamıştır-duyulmuştur o adı Bu bayrak herkesindir-hainlerin olamaz Aklına düşüncene-bunu bir tarafa yaz Bayrağını sev koru-hainler kirletmesin Dünyanın dört yanında-duyulmalıdır sesin Yaptığın mitinglerde-nerede asil bayrak Yukarıdan gördün mü-Geçmişe dön iyi bak Kimler ne derse desin-Bayrağım inmeyecek Onunla sağlamlaşır-bilinmeli gelecek Bayrağını sev koru-hainler kirletmesin Dünyanın dört yanında-duyulmalıdır sesin Bayrak- vatan sevgisi-biri kalp biri beyin Cadde ve yollar dolsun-hep birlikte kükreyin Söylüyor Hasan Sancak-bayrak için bu canım Geçmişten geleceğe-o hilâle kurbanım Bayrağını sev koru-hainler kirletmesin Dünyanın dört yanında-duyulmalıdır sesin BÖLMEYE KALKMAYIN VATANIMIZI!.. ŞİİR KİTABIMA DESTEK OLACAKLAR MAİL İLE ULAŞABİLİRLER.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © HASAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |