Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali |
|
||||||||||
|
Sen yerine sigara kokuyoruz Sen yerine onun kokusu sindi Uç uca ekliyorum yokluğunda İki parmağımın arasında Ağrıyor başım, dönüyor Dışarıda neler oluyor Beni ilgilendiren bu dünya değil Kendim değil Ne kadar boş düşün Büyük insanlar Kocaman hedefler Bir oyun gibi Tanrı’nın oynadığı Öldü az önce herkes Açlıktan ve savaştan Öldürüldü az önce Bunları yazmak isteyen bir adam Ve astılar özgürlüğümüzü Konuşma ve düşünme! Dinlediğimiz ve özendiğimiz Müziğin adamları Az önce, yalnızca bir dakika önce Sattılar ruhlarını Ve kılıf uydurdular buna Çok da güzel oldu Herkes inanmış göründü İstanbul hayalimizdi Hayalimizdi istiklal caddesi Nice adımlar arşınlamıştı onu Denizi olan bir şehirde Ölmek istedik Açmak istedik pencereleri Kapıları Ölmeden önce Aklımızdaki Konuşma ve düşünme! Sen de birörnek olmalısın Sadece boyanmalısın Moda bir semtin ismi değil unutma! Onlar gibi olmalısın Konuşma ve düşünme! Yalnızca ölmek senin hakkın Seçimlerin yok Sen de kimsin? Senin yerine yönetilir bu ülke Takma kafana Zehri iç sadece Tatlıdır korkma Sat ruhunu çokbilmişler gibi Adı üstünde çok bilir onlar O yüzden bu dünyanın Tek sahibiler Bir kıtaya düşman olmak değil çözüm Ben sadece aşk uğruna uykusuz O sadece alıp satarken ruhları Ölmek tek hakkımız Sakın düşünme Rahatça uyu sıcak yatağında Düşünmek senin neyine? Hiç ağlanır mı bir insanın açlığına Ya da bir vajinanın satılışına Kötü işte dünya Uzak dur! Konuşma ve düşünme! Sen sadece aşk için doğdun Ve takip etmek için modayı Sadece eğlence için Ve para için varsın Amaç mı arıyorsun? Senin de amacın bu olsun!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Münire Özbey, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |