Herşeye imgelem karar verir. -Pascal |
|
||||||||||
|
millet koparmaya inat ağzına geleni sölüyor bıktım insanlardan,binbir türlüsünden hepsi canımı acıtıyor... kime uzatsam elimi küfürlerle geri itiyor kim hakkediyor ki bu dünyada sıcak gülümsemeleri bi sen varsın gerçek, neslin hızla tükenmekte Bi sen kaldın benle,yalansız umudum Umudum ,umduğum umudum Ağlarsam bi gün gözlerinin içine baka baka O soğuk gülümsemeni İfadesiz kalbinin yansımasına monte etmek Beş parmağımında ayrı ayrı izini buğulu gözlerimle seyretmek olsa gerek son dileğim yüzüne son bakışımda Umut iki. ve son Dünya karmaşık her şey gibi Pamuk ipliği,çorap söküğü bi yerden başlayamadık Ve nerden başladıysak tamamlanamadan elimizde kaldı Bırakın beni rahat,kendi halime,beni kendime. Söz verdiğim tutamadığım o kadar çok şey var ki Üzmeyin beni, kalbimi taşlaştırmak Bu aralar o kadar kolay ki Ellerim soğuk Her şiirimin her mısrasında olduğu gibi Kalbimin atışı bedenime fazla gelirken parmaklarımın cansız kalması neden? Yüreğimi boğazımda hissetmek, atışlarını şakaklarımda hissetmek seni bencilliğine hapsetmek kadar zor olamaz ve nefret etmek Söz geçmez mi bu avuç kadar saate Dursada ,tıkansada tik taklar aksasa da Keşke bunları kalbin duysa İçini acıtanları aldırmışsın belli Ama bırak olur mu beni Daha fazla kırmadan, parçalamadan ,tuz buz etmeden bırak nolur Senden tiksinmeden ,arkandan küfürler edip,hakaret etmeden çek git Yerin yok artık bitti komedi Drama döndü kızı ağlattın Çek git şimdi Perde kapanıyor, ardında olanları bundan sonrada asla bilemeyeceksin…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Zeynep BERBEROĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |