..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Hasan Aydın




23 Aralık 2007
Unutuluşumun Yıldönümü  
Hasan Aydın
Şimdi uyku beni çağırıyor,epey oldu uyumayalı..Sahi saat kaç oldu?Masamın üzerinde bir şeyler çizipte başaramamanın,bir güzeli somutlaştıramamanın yorgunluğuna kardeş oluşuveriyor kapanmaya hevesli gözlerim.İnat etsem mi bilmiyorum.Özlüyorum seni şimdi.Yatağımı yurt bilip ona doğru yöneliyorum..Masamın üzerindekileri;karaladıklarımı,yazdıklarımı ve çizdiklerimi öyle dağınık öyle umursamaz bir şekilde bırakarak kendimi unutkanlığıma bırakıyorum.Unutuluşumun yıldönümünde olduğumu unutarak...


:AFFH:
Aslında bir yerlerde bir parantez açmak gerekiyor.Sözün unutkanlığına gölge olurken bir çini mürekkep damlası,öyle sakin ve usulca düşerken sararmış bir kağıt yaprağına.Aşklar,yaşanmışlıklar,düş kırıntıları,sayıkladıklarım ve her şeyden önemlisi sadece bir ütopik resim gibi düşüncelerime bir çerçeve misali çaktığım isteyipte yapamadıklarım,yapıpta elimde tutamadıklarım,tutupta farkında olamadığım mavi,pembe,turuncu,mor...binbir renge bürüdüğüm umutlarım.Olup bitenlerden habersiz aldırış bir hayat sürmem.Kendimi kalabalık bir yalnızlığa inatla itmem...Düşünüyorumda acı çekmek ve hüzünlenmek için ne çok bahanem var.Bir sayfayı karıştırırken güzeli iyiyi mutluluğu çabucak geçmeye o kadar çok alıştım ki.Belki de bu yüzden şair diyorlar bana,onlara,tanıyamadıklarıma...Mızıka çalmayı çok isterdim,içinden bir nehrin üzerine kurulu tahta bir köprü üzerinden geçen Bremen'li çocukların telaşlı koşuşturmalarına kulak vererek...ya da bir çarşamba sabahında Mozart ın kendini karlara teslim etmeden çok önce Greensleeves'ı besteleyip sallanan sandalyesine oturup uykuya dalışının ardındaki tatlı gülümseyişi gibi,yüzünde asılı kalan bir genç kadının fısıldayışlarına kulalak vererek en zamansız bir rüyada..Yapamadım, başaramadım.Kaçacağım en uzak kıta arka odam oldu hep.Unutuluşumun yıldönümündeyim aylardan nisan olduğunu hatırlamayacak kadar.Günlerdir acı kahvem ve sigaram eşlik ediyor sayıkladıklarıma..Kendimden korkmaya başlıyorum,bir şizofrenin sancılarını çekmeye çalışıyorum soğuk cama alnımı dayayarak, sonbaharı bekleyerek.Epey oldu mektup yollamayaşım.Aslında yazsam bile kime yollayacağımı bilmiyorum artık...Şimdi uyku beni çağırıyor,epey oldu uyumayalı,sahi saat kaç oldu?Masamın üzerinde bir şeyler çizipte başaramamanın,bir güzeli somutlaştıramamanın yorgunluğuna kardeş oluşuveriyor kapanmaya hevesli gözlerim.İnat etsem mi bilmiyorum.Özlüyorum seni şimdi.Yatağımı yurt bilip ona doğru yöneliyorum..Masamın üzerindekileri;karaladıklarımı,yazdıklarımı ve çizdiklerimi öyle dağınık öyle umursamaz bir şekilde bırakarak.Kendimi unutkanlığıma bırakıyorum,unutuluşumun yıldönümünde olduğumu unutarak...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Hasan Aydın kimdir?

Yalnızca bir maviyi ağır yaralayan bir kaptana olan nefretimden dolayı son limana gelinceye kadar her yelkenliden bir parça deniz,bir kaç imge,bir kaç satır şiir çalabilmektir yazarak. . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Künyelerimizdeki adımız farklı olsa bile Ahmet Erhan ve Ahmet Telli ile aynı davadayım bir bakıma...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hasan Aydın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.