Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Sana bugün tamamiyle.. Anlatmak istiyorum içimdekileri... Ne dersin,başın ağrımasın? Ağrımaz mı,dinle o zaman? Tamam dediğinde.. Susarım merak etme! Mecbur değilsin ya Beni sonuna kadar dinlemeye Bak anlatacağım dedim ama Çok konuşmayı da sevmem dostum Hem yoruluyorum da konuşurken Biliyorsun hastayım Nefesim daralıyor Kusura bakma,ben vazgeçtim En iyisi,ben yazayım... Sen ister isen.. Beni yazdıklarımdan okursun... Zaten sen bilirsin beni Ekstradan bir şeylerim yok ki! Yani gizli saklı.. Senden ya da kimseden Gizlediğim bir şeyim olmadı ki İçimdeki dışımda.. Neysem oyum işte... Sır sevmem ki tutayım Lop istemem ki yutayım Seven ya tam sever beni yüreklice.. Ya da hiç! Bildiğin gibi,ben de öyleyim işte Ya hep ya hiç yani. Uç noktaların insanıyım ben Ortalar ortalık ortaklık bu üç.. Baş harfi o ile başlayan kelimeler Bana çok uzak yabancı Ordu okumak okur der isen mesela... Bu üçü de başımın tacı. Bak söyliyeyim dostum... Belki bilmiyordun sen! En çok defteri kalemi ve yazmayı seviyorum Gücüm yettiği sürece yazarım Lakin vadem dolacak bir gün Er geç gelecek son hazanım. Kapımı mutlak çalacak son postacı Hoş gelecek hoş gitsın. Lakin hiç unutmak nedir bilmeyen bendenizin.. Bir dileği var senden.. Ne olur unutma beni... Hatırla dostum,olur mu? Hatta o çok sevdiğim şarkıyı da anımsa ''Hatırla sevgilim o eski günleri,çocuklar gibi'' Diye başlayan... Ne güzel bir şarkı değil mi? Şimdilik hoşca kal dostum! Başka işim de var,bitirmek durumundayım Yine yazarım ben sana merak etme Devam yazılı olduğu sürece kaderde Yazıma devam edeceğimdir... Şimdilik bu son diyeceğimdir. 27.12.2007. İZMİR.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |