Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
Ne oldu sana dostum, İnsan sevgine ne oldu, Hani dünyayı güzellik kurtaracaktı, Bir insanı sevmekle başlayacaktı herşey, Onurun nerede senin dostum, İnsan olmak bu kadar kolaymı, Duruşun,sevdan,aşkın ne oldu, Parayla pulla satılır olmuş. Bu ne biçim çalışmak böyle, İnsanın insana köleliği yakışır mı? Bu ne rekabet dostum, Kimi sıfır kilometrede,kimi yüz kilometrede, Yarışa başlıyor! Bu nasıl anlayış,altta kalanın canı çıkıyor, Düşene bir tekme de sen vuruyorsun. Bir adalet varki dostum tam Allahçasına, Barış,eşitlik,özgürlük kavramları, Sadece sözde kalıyor! Doğrusunu anlatmamışsın insanlara dostum. Bu nasıl eğitim,doğmatik,karanlık, Tek tip insan yetiştiriyorsun maaşallah, Araştırmayan,sorgulamayan,düşünmeyen, Sadece söyleneni yapan. Amerika7yı yeniden keşfetmişsin, Aferin sana dostum! Akbabaların leşlere saldırdığı gibi, Saldırıyorsun insanlara, Kan kokuyor ellerin dostum, İnsan kanından şerbet yapıp içiyorsun, Ama şunu unutma ki şiddet şiddeti doğurur, Rüzgar eken fırtına biçer. Birgün uyanır şu insanlar,ninniyi dinlemezler, Onun için diyorumki dostum, Gel vazgeç bu sevdadan, Tuttuğun yol değil.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hasan Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |