Kötü bir barış, iyi bir savaştan daha iyidir. -Puşkin |
|
||||||||||
|
Ara sıra sıtma gibi vuruyor bana uykusuzluk Karanlıkta yürürken rüyamdaki o ürkütücü kadın geliyor aklıma Birden canlanı veriyor şeffaflaşan gözlerimde Adımlarım hızlanıyor ıssızlığa Kendimi ararken bir mezar başında ayin yapan büyücüye rastlıyorum Kan susuzluğu içine işlemiş büyücünün Yeni kanlar akıtıyor eski yaralar kapanmadan Sonra kanayan yaralarına ağlıyor Bir şölen sofrasında yediği et kendi eti İçtiği şarap kendi kanı Etrafında dönerken yanan ölünün Tütsülerle donatıyor çevresini Haykırıyor göğün bin kat derinliğine Sessizlikte kendi çığlıklarını duyarmış gibi Birden hızlandırıyor ayinini Kanatlarından tutuşuyor yarasalar Ölü kokusu yayılıyor ayine Avuçlar açık ve yukarı Boyun eğik hançer hizası Sonra kendimi buluyorum odamda Altına saklanacak bir karyola ararken Sırtımda kanlı bir hançer olduğunu görüyorum Duvardaki gölgemden Bağırmak istiyorum boğazım düğümlü Büyücüyü görüyorum gözü kan içinde Anlamsız sözler mırıldanıyor Babam bir dolardı,babam bir dolardı… Gün ağarmak üzere Cesedim bulunuyor kapı koluna asılı Anlamsız şekiller çizmiş büyücü bedenime Ve o anlamsız sözler Yine karşılaştık sizinle Babam bir dolardı,babam bir dolardı…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gürkan aydın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |