Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
Güle güle Sen ölmeden ölmeyi tercih edenlerden idin... Öldün. Ama öldü dedikleri zaman değil.. Sen bende yeni öldün. Gönül gözü olanlardan idim Üstelik bir yığın da,neyse! Ölmemiştin. Ben senin dirini görmedim ki.. İstesen görebilirdim. Beni sevmediğine hiç inanamadım ama... Belki de beni sevmiyordun. Belki de şu belki de bu? Kimbilir ne? Adam sende! Hayırlısı olsun. Yanlız hoşlanmadığım,giz! Bir de büyük yalanlar! Olmaz,olmaz bunlar! Olmamalıydı,hak etmemiştim. Biliyorsun işte... Ben neysem oydum. İstediğin neydi? Beni esrarengiz şeylerin çektiğini mi düşündün? Tam aksi miydi düşündüğün,neydi? Merak işte... Ben seni çok sevdim... Ben seni çok sevdim,seksi moruk. Artık yorgunum.. Artık hastayım.. Artık seni aramayacağım Artık sanırım,senin o çok sevdiğim sesini duymayacağım. Öyle içime doğuyor Ya öleceğim Ya da sen beni hemen aramayacaksın. Ben ise artık hiç aramayacağım. Elveda aşkım Güle güle. Sen ölmeden... Ölmeyi tercih edenlerden idin? Artık öldün. Sen bende yeni öldün. Ölmemiştin. Ama ben ölüyor gibiyim.. O kadar da gayretlerdeyim.. Ayakta durmaya,yaşamaya! Meğer tükenmiş,bitmişim. Ama ben ölüyor gibiyim... Son anımı nereden bileyim. 17.03.2008. Müfide Decdeli.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |