Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Hiç komik olaylar yoktu hayatımda Ta çocukluğumdan itibaren Hayatın acımasız tokatları şakladı... Bembeyaz pamucuk yanaklarımda. Yine de kendi kendime hiç acımadım Dimdiktim,müdafi! Çok iyi koruyup kolladım Herkesten de çok En çok da kendi kendimi. Yok aşkım yok! Eğer ben bunları anlatıyorsam... Nedeni bil ki... Öldün. Ama sen bende yeni öldün! Ölmemiştin. Analığımın fettan gülüşü geliyor aklıma... Fırsat bu fırsat daimi çimdikleri... Of nasıl da acıtırdı. Sonra buz gibi bakışları... Ondan ödüm patlardı. Çoktan beri hala dimdik ayakta.. Yaşayıp duruyor Takdiri İlahi. Seninki ne bana aşkım? Beni seviyorsun demek ki... Hep öyle diyorsun... Tamam sana inanıyorum? Ama sen ölmeden ölmeyi tercih edenlerden idin? Öldün. Ama öldü dedikleri zaman değil! Sen bende yeni öldün Ölmemiştin. Ama artık ben.. Ama artık ben... Neyse demiyeceğim boş ver! Sadece susuzum... Sadece uykusuzum... Ama çok yorgun... Bir de kör. Seni seviyorum. Önceki gece babamı gördüm rüyamda.. Yüzü gülüyordu... Bana hitaben buralarda.. Duramayacağımı söylüyordu? Hayra yordum Nasıl mutlu oldum... Tam otuz dört yıl önce ölen babamı En çok üç kez rüyada görmüştüm. Aşkım sen iyisin değil mi? Üzülme her şey... Takdiri İlahi. Her şey en güzel yani. 18.03.2008.İzmir. Müfide Decdeli.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |