Sevmek bir başkasının yaşamını yaşamaktır. -Balzac |
|
||||||||||
|
Kafamı vurduğum duvarların satırlarıydı Sana yazdıklarım Beklemek ikinci plandaydı gülmek kadar olmasa da Karanlığın geçidi boz renkli umutlar gönderiyordu Uyku bilmez serseri uzun kış gecelerine Bir pelerini vardı kahramanın Bir de cümleleri utana sıkıla Ama korkmadan ve pençesine düşmeden yalanların Gözden ırak denizlerde kağıtlara dökülen Var olmanın ürkek hafifliğindeydi belki aşk Şarkıların son sesine tekabül ediyordu güç bela korku Gidilip görülmese de gönlünün bir yerinde Bir yaralı kuş beslemekteydi kolu kanadı kırık Bir uykusu vardı kuşun tıpkı masal perisi Uyanınca kaplıyordu ufkunu onun sesi Issız bir sahilde yağmur bekliyordu çaresiz Zamansız bir gidişe göz kırpıyordu Dönmemek üzere hisleri Az sonra sonsuzluk demir atıyordu sakin kıyılara Son bir fırsat kalıyordu durup düşünmek için Kapılmak için gözlerinin buğusuna sevgilinin Biliyordu iki kelime karşılardı binlerce anlamı Oysa susmak lazımdı acilen susmak Bin yıllık bir sessizlikle usulca buluşmak Çünkü bilmiyordu unutmak ne demek Ölmeden önce hiç unutulur muydu O halde ölmek gerek Bakışındı gençliğim kaybedişim oldu sonra Ve kafamı vurduğum duvarların satırlarıydı Sana yazdıklarım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © metin eroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |