"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Selamların başım gözüm üstüne Sözünü koyarım sözüm üstüne Bakmazsan giderim yüzüm üstüne Küslüğün sürerse donarım inan Yüzüme bakmazsan yanarım inan Hatayla sevabı tartıya koymam Sen destek olursan şeytana uymam Sensiz bu günümü yaşanmış saymam Ne söylersen sana kanarım inan Yüzüme bakmazsan yanarım inan Gelindeki yaşlı duvağa döndüm Suyun akarından savağa döndüm Kusurluyum barsız kavağa döndüm Sanırdım ki koca çınarım inan. Yüzüme bakmazsan yanarım inan Dostluğu bırakmam bayır yukarı Bilirim ki inişedir akarı Ben ki bütün şairlerin sakarı Seninle kendimi sınarım inan. Yüzüme bakmazsan yanarım inan Mihnetli selamın almasam olmaz Selama bin selam salmasam olmaz Gönlünde gönlümü bulmasam olmaz Her saniye seni anarım inan. Yüzüme bakmazsan yanarım inan. El insanı över nefsi şişirir Zan insanı olmaz hale düşürür İnsan nihayet kul, elbet şaşırır Her zaman kendimi kınarım inan Yüzüme bakmazsan yanarım inan NOT: Tesadüfü bir mesajdır tanımışlığım. Cevabında hataya düştüğüm bir mesaj. Sanma zannına kapıldığım mesaj. Nihayet ileride dost, yoldaş, kardeş olacağımıza inandığım mesaj. Sonrası malum. Özür, özür, özür.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Zülfikar Yapar Kaleli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |