..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > MUSTAFA ARASAN




25 Mayıs 2008
Mabedimdir Kalbinin Yedi Adım Gerisi  
7 adımlık yol

MUSTAFA ARASAN


Yelkenlerini aç. İnce bir fırtına tutacak bizi. Sürükleniriz bir yerlere belki... Ben seninle yaşıyorum, mabedimde, senin kalbinle, 19 yaşımda. Ben sana geliyorum her gece, yerini yurdunu bilmesem de geliyorum sana her gece.


:BJJF:
MABEDİMDİR KALBİNİN YEDİ ADIM GERİSİ

Yelkenlerini aç. İnce bir fırtına tutacak bizi. Sürükleniriz bir yerlere belki...

Duydun mu şimdi dalga seslerini, köpürmeye elverişli, köpürmeye yüreğimizden. Taşacak birazdan ne kadar can varsa kalbimizde. Dökülecek ve ne kadar kan varsa göz çanaklarımızdan. Dün sıfır - beş yaş arası aşı vurulurken, bu gün 19 yaşındayım. Bu gün dünden daha küçüğüm. Dün avuçlarıma bile sığmazken ellerin, bu gün gönlümden damla, damla sızar oldun. Sen > >> sen kafamda bir ur gibi kimi zaman, kimi zaman, kimi zaman daralan nefesimsin.

Fısıltılar deliyor artık kulaklarımı. Leyla gibi o da Leyla gibi yok olacak. Duyacağın ıstırap, duyacağın acı ve çile. Bulacağın huzur değil, bulacağın Leyla değil, sensin kırmızı göklü kızgın çöllerde.

Senin için döktüğüm her gözyaşı için bir mısra yazdım. Senin için ettiğim her dua için bin bedel ödedim. Seni görmek için tırnaklarımla duvarlara şiirler yazdım.

Kalbine iniyorum ben her gece, kalbin gördüğüm kuyulardan çok derin.

Çocukluğum geliyor aklıma ilk adımımda. İkinci adımımda ise seni ilk gördüğüm günü olduğu gibi yaşıyorum. Üçüncü adımım, seni sevmeyi kabullendiğimde çektiğim sancıları yaşatıyor bana. Dördüncü adımım ise korkmadan gözlerine baktığım anı hatırlatıyor, iliklerime kadar. Sonra beşinci adım, farkına varıyorum ben 19 yaşındayım. Altıncı adım, Allah’ım neden her gece ömrümden bir yıl gidiyor. Ve yedinci adım, kalbin avuçlarımda. Göğsüm genişliyor. Ferahlıyorum yalancı bir huzurla. Bir kaç saniye sonra kıyamet kopuyor sanki. Çığlıklar, çığlıklar, çığlıklar... Kovuyorlar beni kalbinden, sersefil, bitkin çığlıklar. "kimdi onlar?" her gece aynı soru. Ve kaç adım attığımı bilmeden, dönüyorum mabedime.

Ben seninle yaşıyorum, mabedimde, senin kalbinle, 19 yaşımda. Ben sana geliyorum her gece, yerini yurdunu bilmesem de geliyorum sana her gece.

Bir fırtına tuttu işte beni. Sürükledi beni kalbine. Kalbinden yedi adım gerisi mabedimdir benim...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


MUSTAFA ARASAN kimdir?

mahlasım kaçak kurban. sözlükde bir anlamı yoksada kendimce edebi anlamı var: şair talebesi. çocukluğumdan beri şiirle uğraşırım. çocukluk şiirlerim şuan çok saçma gelsede şuanki bulunduğum konuma beni getirdikleri için onlara kıymet veririm. ayrıca HİLKAT ARAYIŞI adında bir edebiyat dergisinin genel yayın yönetmeniyim. dergimizin ulaşım ağı ihtiyacımız doğrultusunda düşünecek olursak oldukça geniştir. bazı sabit temin yerleri şuralardır: bağcılar belediyesi kültür merkezi, bağcılar lisesi karşısı kardelen kırtasiye, tabya hicret kitap evi, sahaflar çarşısı vs. bir çok şairi ve yazarı okurum ve kıymet veririm ama kendimce üstad dediğim ve kendisini örnek aldığım özel bir şair var: N. FAZIL KISAKÜREK.

Etkilendiği Yazarlar:
N. FAZIL KISA KÜREK M.AKİF ERSOY SEZAİ KARAKOÇ ARİF NİHAT ASYA BAHATTİN KARAKOÇ RACİ ŞAŞMAZ VS.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © MUSTAFA ARASAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.