..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Toplum > tevfik




25 Mayıs 2008
Küresel Isınma  
tevfik
Küresel ısınmaya farklı bir bakış açısı...


:AGFB:
Hayat karmaşası,gelecek kaygısı veya zenginliğin verdiği bir kendini unutmuşluk.Hepsi çevremizde değil mi?Kimine bakıyoruz bir seyyar satıcı.Sadece bugün yapacağı satışı değil,bugün satsam yarın ne yapacağım korkusu.Bir yandan da çok zengin ve artık herşeye küçücük yaşta sahip olmuş ve şımarık gençlik.Sakın yanlış anlaşılmasın her zengin ya da geçim derdinde olanlara söylemiyorum sadece çevremde gördüğüm insanlardan bahsediyorum.Yaşadığımız yere göre olan hayat şartları ve zorluklar.Parası olmayanın çaldığı,menfaat düşkünü insanların giderek çoğaldığı ve insanı insanlığından çıkaran şeylerin olduğu dünyada yaşıyoruz.Ve bir gün bilimadamı çıkıp buzulların eridiğini,dünyanın sonunun yaklaştığını söylüyor.Bizlerde aman şöyle yapalım aman böyle yapalım da ''YOK OLMAYALIM,ÇOCUKLARIMIZA GÜZEL BİR DÜNYA BIRAKALIM''diye didinip duruyoruz.Ama farkında olmadığımız bir şey var.O da ''KÜRESEL İNSAN ERİMESİ''.Bu erime yüzyıllardır var.Ve bunun çaresi bilimadamlarında değil,ailede başlayıp okulda devam edecek bir süreç.Hergün cinayet haberleri,gasp olayları,savaşlarda binlerce insanın ölmesine çare bulacağımıza buzulların erimesiyle uğraşıyoruz.Bizde ki bu erime olmasa zaten buzul erimesi diye bir şey kalmayacak ki.Asıl sorunu çözmek yerine ayrıntılara takılmaktır bütün dünyalının yaptığı.İçimizdeki erime,içimizdeki kara delik öyle bir hale geldi ki zaten dünyayı yüzyıllardır yaşanmaz hale getirmiş durumda.Eğer içimizdeki erimeyi durduramayacaksak çocuklarımızn,torunlarımızın da bu pis dünyada yaşamasına gerek yok.Erime durmayacaksa bir an önce yok olsun bu dünya.En azından çocuklarımız,torunlarımıza kötü bir gelecek bırakmak yerine hiçbir şey bırakmamamış oluruz.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Özlem Mevsimi [Şiir]
Babam [Şiir]


tevfik kimdir?

içime kapanık ve ortama alışmadıkça da kabuğunda kalan biriyim ve yazmayı da onun için seçtim. Dobra olmayı çok istiyorum ama çok da başarılı olduğum söylenemez bu konuda. Tabi yazılarımda her şeyi açıkça kelime oyunlarına pek bürünmeden anlatırım.

Etkilendiği Yazarlar:
Mehmet Akif Ersoy,Dan Brown,Yakup Kadri,Tevfik Fikret,Ali Çolak


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © tevfik, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.