Zamanı gelen bir düşüncenin gücüne hiçbir ordu karşı koyamaz. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Ve göreceksin ki Ben de anlayacağım insanları Sahillerde amaçsızca dolaşmayı bırakacağım Bir türlü başlayamadığım sigaranın Müptelası olacağım Simit, peynir, demli çay kokan sabahlarda uyanmayacağım. Ağlarken nefret etmeyeceğim kendimden Her damla yaşta biraz daha temizleneceğim. Artık terk edeceğim acılarıma olan sadakatimi Aldatacağım gönlümce; gönlüm istemese bile. Havuz problemlerine dönüşmeyecek hayatım. Her kadeh kaldırışım gidenlerin şerefine olacak, Ya da terk edip gittiklerimin… Gene de geçmişi anmayacağım Ya da geleceğin kilerinde saklı kalan hayallerim olmayacak. Bu günü de unutacağım. Zamana yenildiğimi çaktırmadan Yüzümdeki çizgilerle alay edeceğim. Her geçen gün bir yaş daha eksileceğim. Boş vermiş ümitlerin rehavetiyle aldatacağım ruhumu. Vicdanımı aldıracağım; narkozu damardan yiyip. Acıyı unutacağım. Bir sokak lambasının altında terk edeceğim, Kanayan çığlıklarımı. Sessizliği de kovacağım odamın kuytularından. Yok yok… Bu böyle olmayacak. En iyisi kendimi terk etmeliyim Müebbet kararıyla kaderin en ücra köşelerine atmalıyım. Ve arkama bile bakmadan çekip gitmeliyim ki; İnatla kaplı benliğime karşı, zaferime ağlamalıyım…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © g_xus, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |