|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
29 Haziran 2008
Düşlerim
yalanlar
gülseda
|
beklerken hayatımın en asil savaşçısını ne düşündüm biliyor musunuz?Belleğimde yaratılan bu savaşçının aslında var olmasının imkansız olduğunu...Kalbimin ve duygularımın bana oyun oynadığı şu son dönemde elimdeki fırsatları sırayla kaybediyorum.Birde annemle olan içsel kavgalarım beni hepten boşluğa sürüklüyor.Küçükken onu ne çok severdim,o benim ışığım,olmazsa olmazımdı...Şimdilerde ondan kaçışımın nedenini arayıp duruyorum ve vardığım sonuçlar elimde koca bir sıfırın varlığını hissettiriyor...Anne ben büyük bir savaşın içindeyim beni anla ,bana zaman tanı...Belki yeniden senin masum bebeğin olmayı başarabilirim.O temiz,saf,dudaklarından yalan dökülmeyen,arkasından fısıltılar işitilmeyen...o masum bebekliğime dönmeyi ne kadar istiyorum bilemezsin.Şimdilik sen beni diğer asi gençlerle kıyaslamaya devam et ama ben birgün karşına çıkacağım ve sana o saflığın bebek kokusunu saçarak sarılacağım.Umarım o zaman hala hayatta olursun...BEKLE ANNECİĞİM(sana hiç böyle hitap etmemiştim)masum bebeğin savaş veriyor içindeki kokuşmuş,kirli duygularıyla...
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
romantik olmam ve hayatta yaptığım yanlış seçimler yüzünden bocalama dönemi yaşıyorum. Şuan gözlerimi kör eden bir aşkın içindeyim yanlış olduğunu bildiğim halde vazgeçemiyorum.
Etkilendiği Yazarlar:
ipek ongun ve emile zola
|
|
|