..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Paul'un Peter hakkında söyledikleri, Peter'den çok Paul'u tanımamızı sağlar -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Bireysel > murat değer




28 Temmuz 2008
Sevgiye ve Ayrılığa Dair  
yalnızlık senfonisi

murat değer



:AFEJ:
merhaba sevgilim.
bugün yalnızlığımın 14.günü...saksıdaki çiçeklerin neredeyse solmak üzere.bir matem havası soluyor ranzam.
yaşadığını iddaa ettiğim her şiirin gün ve gün öldüğüne şahidim artık...bir bir siyaha boyamaktayım kağıtları ve masamdaki ayrılık beyannamen çok daha can yakıyor şimdi...
nedir bir ayrılığın en mantıklı nedeni? peki nedir özlemenin kayda değer getirisi.şiirler şarkılar...ne denli tesellisidir ki...abanıyorum çaresizliğime.
nedir bir aşkı yerinde tutabilen o efsunlu cümleler.neredeler şimdi ümitlerim...hayallerimiz neredeler...gidişin kaderime en derin imzasını attı ya,felek dediklerine küfr etmiyorum...uğruna yazdıklarımı silmekteyim...unutmak arzusundayım anılarımızı,seni sevmemek zorundayım...şiirler şarkılar öldürmekteyim içimde diri diri...şiirler ölür mü deme sevgilim! eli yok ayağı yok işte arda bıraktığın nedenlerinin.sen benim yaşama nedenim, sebebim! ne kıymeti var ki şimdi sensiz, yazılanların yazılacakların...ahmet arifin, atilla ilhanın, sabahattin ali nin safonun...ölüyor birer birer sevdiğin şiirler şarkılar...ölmekteyiz sevdiğim ağır bedeller vererek tarihe...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


murat değer kimdir?

biraz varım biraz yokum. ne eksik ne tam

Etkilendiği Yazarlar:
çok konuşmama olabilir mi?


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © murat değer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.