Bilinç ruhun sesidir, tutkular ise bedenin. -Rousseau |
|
||||||||||
|
Boğulmuşlardı koca bir anlamsızlığın içinde Umutsuzca köşeye kaçar gibi her sesleniş Alışınca acısını unuturcasına köşeye çekiliş Sonsuz bir yol önümde Yürüyorum yalnız Bir kar tanesi yalnızlığında Sessiz bir çırpınışla yere düşüyorum Gecede sessiz bir kayboluş Sanki biri çağıracak beni acı bir çığlıkla Bende susup kaderimin hazırladığı Kuyuya düşeceğim… Sert bu dünya, var olmaktı amacım her ölüşümde Affetmekti en büyüklüğüm beni öldüreceklere inat Kapımda bekleyenlere inat ben camdan atladım Sanki unutmak için bir kaçıştaydım. Bu zamana kadar bana gelen her sevgi, Beni affedin…Çift bir sevgi sıcaklığı Sadece o çift sevgi için ölmeme izin verme Kaçışıma yardımcı ol ve bu esaretten kurtar beni bir kez Sonsuz bir yol içimde Ayak izlerim arkasından gelenler Düşün kar tanesinin yalnızlığına ortaklar Sessiz bir çırpınışla yanıma geldiğinizi görüyorum Sessizlikte gece kadar kara bir yaradılış Sanki doğan acının adını çağırıyorlar Bende susup kaderin sunduğu Acıya annelik yapıyorum Sert bir kaosta var olmaktı amacım her düşüşte Affedilmekti her düşüşümde beni öldüreceklere inat Camımda bekleyenlere inat bu kez kapıdan çıktım Sanki karışmaktı dışarıdaki tipiye amacım Bu zamana kadar giden her sevgi Sizi affetmiyorum benim ihtiyacım yoktu bu ayrılığa Gitmeliydiler zaten bana zarar veren en derin sevgi Şimdi beni öldüremeyeceğin çok uzaklara gidiyorum…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Lyssa, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |