Yaşamım boyunca, ondan birşey öğrenemeyeceğim kadar cahil bir adamla karşılaşmadım. -Galilei |
|
||||||||||
|
( Ben, Sen ve O ) İçimde depremler yaşıyorum, Kırıklarım keşifsiz. Artçısı bol bir tünel içinde, Labirent içinde dolambaç sorular, Sahte bir iki gözyaşı, Sonrası ne zaman olacağını kestiremediğim imecelik isteği. Nereye gidersem gideyim Onduramadığım soluğum bedenimde Ağırlaştıkça ağırlaşıyor, barlaşıyor. Yeşertmeye çalıştığım güller, Zaten aşina bedenimdeki çorak toprağa; Kanı çekilmiş, kırmızısı soluk. Ne anılarımı doyasıya tamamlamışımdır Ne de geleceğim aydınlık gözükür umut tarlalarında. Mahkûmu da sensin, gardiyanı da sensin Hayatın eksiğinin. Neyi kırarsan onun eksikliğini çekersin. Kalem kırıldığı andan itibaren; Her şey bitmiştir ya da biten senin her şeyindir. Pişman da sensin, Pişman olmayan da sen. Kazanamadıkça ve yenisini ekleyemedikçe artılarına, Tüm yollar çıkmazın olur, öylece bakakalırsın ardına. Kaybettikçe anlarsın dostunun kalmadığını; Anılarını değerinin azına bozdurursun. Bir gram huzuru varsa yatarsın, Müşterinin koynunun. İçinde kuraklık dönemi başladı Ve gariptir ama o hep bu mevsimde ağladı. Jöleli saçları, bermuda şeytan bir hayatı, Damsız bir çatının altında gizlerini yaşadı. Yaşattırmaya başladığını hissettiği anda, Döndü ve öylece bir aynaya baktı, Acılarını acımasızca paylaştığını anladı. Oysa imece usulü kayıtsız yaşam tarzının, Paylaşım sistemi bu olmamalıydı. Geç anladı, ne yazık! Kazanmayı istedikçe anladı; yanlışlarını paylaştığını. Yarınının nasıl olacağını ilk defa hiç düşünmeden yaşadı. Sonra bir baktı ki, tüm hevesi kalakaldı, Mahkûmu hayat yolunun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İlhan Ertunç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |