Egoistlerin en güzel yanı başkaları hakkında konuşmuyor olmaları. -Lucille S. Harper |
|
||||||||||
|
ağlayamam gülüm ne olur ne olur sen de ağlama neler yaşadık bir bilsen nice göllere nice denizlere imza attık yaşlarımızla nice koç yiğetlerimiz vardı bir zamanlar kahpece vurulup düşerken bile güçlü parmaklarıyla tutunmak isteyen hayata ve son nefesinde bile sım sıkı sarılmak istenyen vatan denilen sevgiliye onların deniz gibi yürükleri vardı onlar su gibi durgundular su gibi aziz... ve ondandır her 'deniz' denildiğinde içimizin hala cız etmesi ve arkalarından göz yaşlarımızı birer deniz etmemiz... sevdalarımız vardı raflarda tozlanmış eski bir kitabın sayfalarından sesizce yüreğimize giriveren kimimizin bir tutam saç kimimizin bir çift göz sandığı ve uğruna göz yaşlarımızı amasya halkına su diye sunduğumuz arap çöllerinde leyla leyla diye çağırdığmız onlar için ali olduğumuz veli olduğumuz deli olduğumuz ve ardı sıra bir bilinmeze gittiğimiz... ayrılıklarımız vardı alıp götüren bende bana ait ne varsa "benden içerü" ve ardı sora sürükleyen bir peri kızı edasıyla özlemiyle baharımızın kış olduğunu gördüğümüz ve soğuk bolu gecelerinde "ben yanarım kar da yanar " dediğimiz ve onlar için buhar olup yittiğimiz... bu yüzden ben ağlayamam gülüm ne olur sen de ağlama...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tuncay DEMİR , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |