..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Varoluşçuluk > baki bahrevan




1 Mart 2009
Aykırı Bir Hikaye  
baki bahrevan
İşte yaşamın gerçek değeri


:AHDH:
Koridoru baştan başa geçtiler. O önde, arkasında iki tane gardiyan, bir imam, bir tane de savcı vardı. Avukatı yoktu, avukat istememişti. Gönüllü idamlıktı.

Avluya geçtiler. Gardiyanlardan biri libas benzeri bir giysi giydirdi. Gardiyen elbiseyi giydirirken göz göze geldiler. Gülümsedi. Gardiyan kısa bir şaşkınlıktan sonra gülümsedi..

İnfazına daha beş dakika vardı. İmam:" Bak evlat, senin odana kaç defa geldim, kaç defa sana yalvardım, kelime-i şahadet getir diye. Bu senin için son fırsat."

İmama baktı, gülümsedi. İmam onun kelime-i şahadet getirmeyeceğini anladı. Savcı maksat zaman geçsin diye:" Son bir isteğin var mı?" diye sordu.

Başını yukarıya kaldırdı, yağmur hafiften çiseliyordu. Bu havalarda sigara içmeyi ne kadar da çok seviyordu oysa.
"Bir sigara hiç de fena olmaz" dedi. Savcı sigara uzattı, sigarasını yaktı. Derinden çekti dumanı. Sigarası ağzında taburenin üzerine çıktı,ilmeği boynuna geçirdi. Hiç gardiyanlara bile fırsat vermeden, tabureyi itti. İmamla göz göze geldi, gülümsedi.

Ruhu bedeninden ayrıldı, ağzındaki sigara dumanın havaya salınması gibi.

Gardiyanlar ve savcı ayrıldılar imam hep orda kaldı. Bir sigara dumanından fazlası değil, bir sigara dumanından başka bir şey değil, yalnızca bir sigara dumanı... İşte yaşamın gerçek değeri.

Bir daha imamı kimse görmedi....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


baki bahrevan kimdir?

hakikati aramak için yola çıktım

Etkilendiği Yazarlar:
gabriel garcia marquez


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © baki bahrevan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.