Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Ve bütün telefon kulübelerine uğradım şehrin Ayakkabı boyacılarıyla konuştum, Dükkanları dolaştım... Kol kola gezen sevgilileri Seyrettim uzun saatler... Bu sabah evden erken çıktım Ve hiçbir kaldırım taşı çizgisine basmadan Sensizliklerinde yürüdüm şehrin... Dilencilere sadaka verdim Başıboş pastanelerde oturdum... Ve şehrin bütün sinemalarındaki Bütün filmleri izledim bugün. Mutluluk tezgahları açmak isterdim sokaklara Oysa ki cebimde göz yaşlarımdan başka Hiçbir şeyim yoktu... Köşe başına yeni bir musluk yapmışlar, Hayal akıyor Su içenlerin yüreğine... Ben hayalleri Yağan yağmurlarda buldum her zaman. Küçüklüğümde Renklerini sayardım Hayallerden sonra çıkan gökkuşağının. Büyüdükçe Birer birer yitirdim Gökkuşağının renklerini. Artık, Ne yağmur yağıyor Ne de, Güneş açıyor zavallı yüreğimde Ben seni buldum Bu şehrin sensizliklerinde! Ruhumda çınlayan bir umut notası oldun Yokluğunda... Hani, Otobüse binerken, Yürürken, Adres soran bir adama Gideceği yeri tarif ederken, Salıncakta sallanan bir çocuğa bakarken, Bir dostun omzuna başını yaslarken, Öylesine kitaplar karıştırırken bir kitapçıda, Gülerken, Ağlarken, Savaşırken, Severken, Sevilirken Ne hissederse insan, Ben de Öylece seni hissettim YOKLUĞUNDA... Bu sabah evden erken çıktım Ve bütün telefon kulübelerine uğradım şehrin... Derken, Hava karardı, Akşam oldu... Şimdi bir küçük ev, Bir sıcak oda yeter bana; Seni yazmaya, Tüketmeye, Tüketememeye, Aramaya, Bulmaya, Bulamamaya... Ve hatta, Uzanmaya sana; Kayan bir yıldıza uzanır gibi Sevmeye seni Sanki gözlerin benimleymiş gibi... Bu sabah evden erken çıktım Ve bütün telefon kulübelerine uğradım şehrin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Volkan OGUT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |