"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
zaten herşey bu hazır oluş durumuyla başlamadı mı? hiçbir şey olmasa da, konuşmasan da, ömür boyu sussan da, yanında kalmaya, beklemeye hazır oluşumla... in gibi bir evde yaşıyorum.Evimin boyası ise tam ruh halime uygun tıpkı yaşadığımşehrin ruh halimi yansıttığı gibi... yılın 12 ayı kapalı, kasvetli ve yağmurlu. Şimdi de öle... bana aldığın lambanın altında tütünüm, ve karışıklığım içinde kahvemi yudumlayarak kendimi yazıyorum. Yıllardır direndiğim yanızlığımda aradığım şevkatli ellerin bana ne zaman dokunacağını bekliyorum.Bu bekleyiş çok yordu beni.Bazen içimdeki sevgi coşuyor ve menekşeler büyütüyorum.Filizlenen tomurcukların patlamasını izlemek umut veriyor bana.çünkü çok nazenin, benim sana olan sevgim gibi. sana da getirdim bir tane al bunu yetiştir bakalım kadın ruhundan anlıyor musun diye bir de peşinden evinin her gizli köşesine yağıştırdım çıkartmaları saksının arkasına da yapıştırdım.ardından bekledim.satır arası notlar yazdım sana... şimdi yazdıklarımı senle değil başkalarıyla paylaşıyorum. ertelememek lazım hiçbir şeyi;sevgiyi, sevdiğini söylemeyi ve duyguları ifade etmeyi. hayata geç kalmamak lazım.hiçbir şeyin garantisi yok, hayatı... son birkaç günümüz kaldı yaşayacak bu hayatta dersem ne derdin? yitirilen geçen zamanları nasıl telafi ederdin? son birkaç ay....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © sevgi sude aydın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |