..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bildiğim tek şey, ben bir Marksist değilim. -Karl Marx
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Sami




22 Eylül 2009
Pembe'li Geçen Zamalarımdan...  
Sami
Çok özel olan bu yazım yaşamış olduğum zamanlarımdan


:AGFB:

Isparta adından sol tarafımın, içindeki kıpırtının kaynaştığını, kuşlarımın kanatlarının hareketlendiğini hissettim, nedenini bilemediğim her ne sebepse birden sıkılan sonrada ferahlatan Isparta ismi hala benliğim de korlaşmış sessiz sakin duran içten içe meğer yanan sevgi selimi uyandırır bende.

Biliyor musunuz insanlar neden eskilerden etkilenirler neden o zamana özlem duyarlar niçin içimizde kıpırtılar yoğunlaşır, demek ki o zamanların bizde birikimleri sevgisi acısı var, ama şunu itiraf etmek isterim gerçekten diyorum bir şiirimde yazdım saklı, günah, gizli bir aşkı yaşamak ne kadar toplumda sakıncalı olsa da o anın anların ne kadar değerli insanın isteyerek yaşamış olduğu büyük haz bence asla tasvip etmiyordum etmem de ama inanılmaz güzellikteydi nedense demek biz o zaman o an ki duymadığımız, taşıyamadığımız doyumsuzluğumuzun heyecanı veya özlemini canlandırdık.
O zamanlar dünyada olanlar olacaklar ağlamalar, açlar, savaşları görmezdi gözlerimiz, hissetmezdi açlıkları, ağlamaları, ne vardı o anki duygu yoğunluklarımız sevdamız, ikimizde hiç bir şeyden habersiz sadece kendimizi sevgimizi, aşkımızı konuşurduk bakınız evliliklerimiz ikimizin de aklında burasında değildi o beni gördüğünde benim onu gördüğümde dünya olduğu gibi sanki durardı her taraf sessizdi sanki sadece koca evrendi, tın yoktu kuşlar ötmezdi, yıldızlarda ayrı bir parıltılar vardı güneş bile bizi bunaltmadan ısıtırdı,ne bileyim o günler altındı, kıratı belli olmayan altın, zümrüt tü,o yanı başımda olsun tüm dünya yeşillikler, masmavi güneşli hava ve yıldızların selamladığı zifiri karanlıklar bile onun adı olan tüm gözlerimde Pembe'ler oluyordu adı gibi Pembe rengi sever oldum tüm evimin odalarını pembe'ye boyattım Pembe kalbime sanki damarlarımdaki kanı bile pembe'leştirdi o kadar sevdim ,
İnanır mısınız o ben evdekileri o kadar umursamazdık şeytan bile bizimle melekler bile bizimle hareket eder oldular bizim beraberliğimize, her nesne yaratıklar onaylıyordu sanki, gezdiğimiz üzerine bastığımız toprak, asfaltlar bile bizim geçtiğimiz yerlerden bize selamlar veriyorlar gibiydi, mutluyduk hem de çok o denize girdiğimizde ‘'Kaş'' bile bize bir başka gelirdi hırçın dalgalar birden sakinleşir bizi karşılarlardı denizin kızgınlığı sayemizde dururdu serin olan suyu girdiğimizde ılışırdı o muhteşem gülüşü denizde bir başka olurdu Pembe'min.
Denizle, dalgayla gülerdi sanki bana uzaklarda Sami'ciğim seni çok seviyorum seninle olmaktan o kadar mutluyum derdi bir başka siması bana sanki karşımdaki senelerin aşkı eşim, karımdı,
Ne var ki saklı bahçemizde orada gizli aşkımızı oynuyorduk, bulutlarda geziyor denizin acı tuzlu suyu bile bize mis geliyordu aşkımız sevgimiz en üst doruktaydı, ne zaman beraber olsak ufkumuzda olurduk dünyadaki bütün lezzetlerin tadında olurduk o benimdi benim kollarımda beni ısıtandı memnunduk, memnundu bir başka gözlerinden sevgiler çıkıyordu, her konuda anlaşırdık çok iyi bir karı koca idik sanki ama yanlışta olsa yalanda olsa ne zamana kadar devam edecektik bunu bile konuşmadık var mı yok mu sevgi beraberlik tek amacımız bugündü yarınlar bizim için sanki değildi yarın ne olacak umurumuzda değildi ne zaman ayrılık başladı bilirdik ne zaman beraber olacağız onu konuşurduk ayrılmadan evlerimize gitmeden ne zaman buluşacaktık onun tarihini koyardık asla her buluşmamızda belirli saatten önce kavuşurduk birbirimize zamandan sonra gelmezdik bir an önce görmekti öpüşmek ‘'Kaş'' taki yazlığına gitmekti tek amaç aç kaldığımız yol yorgunlukları birden yok olur saatlerce yatardık gece karanlıklar bize aydınlanırdı konuşmadan sadece sıcaklık nefesini duymak gözlerinin göz kapaklarının kapanması açmaya elvermezdi biz kendimizde olmadan, ne kadardı, güzeldi yaşadıklarımız asla o zamanı bu zamanda bulamadım o sevgiyi aşkı beraberlikleri, soğan bile o kokardı içime sinmiş nefesi benim tenime o kadar yapışmıştı ki hala nerede karşılaşsam o sen bu benim Pembe'm derim o gülüşlerini ellerinin sıcaklığını şimdi de olsa hatırlarım zaman bizim için durmuşken şimdilerde o kadar hızlı ilerliyor yokluluğunu zamanla unutsam da nedense Ispartalı dendimi hayatım birden alevlenir sen misin o Pembe'mle karşılaştım demeye durur olurum.

Sami'm Sami'm orada denilecekmiş gibi haykırmalar duyacak olurum, eğer bir başkası ise, siz o Pembe'm değilsiniz, hayallerim soğuk buzlu duşta kaldı, ben o zamanları güzel saatleri, günleri, ayları, seneleri anlatmakla bitiremem sohbetler alır götürür beni bir yerlere, sönmüş olan korları alevlendirir zararlar görürüm, bilemediğim kalbimdeki alevler neden sonsuz sönmezler neden bir zaman sonra ısınırlar alevlenirler anlamam.
Durup dururken nereden hatırladım demeye başlarım ama bir nebze de olsa kendime gelirim, o raflardan onun adına yazdığım şiirlerimin karalamalarını alırım, buruşuk yüreğime sanki nefes gelir, can damarımdan kanlarım bir başka dönmeye başlar sol tarafımda heyecanlarım artar, olsun onu hatırlamak kadar güzel bir şey yok, şunu da çok merak ediyorum hani derler ya ölmeden önce mutlaka çok arzuladığın ne ise mutlaka onunla buluşacak veya görüşeceksin ben de bu söylev le yaşıyorum ne zaman acaba ben Pembe'yi göreceğim ne zaman bana sureti veya nasıl görünecek onu bekliyorum kader bizi ne zamana kadar buluşturacak o zaman ne zamansa ne yapacağımı şimdiki hayatımı nasıl etkileyeceğini de bilemiyorum bana ona neler verecek bilmiyorum.
Her şeyin ilacı sabırdır sabredeceğim ama inanırmısınız merak ettiğimse acaba Pembe'de beni hiç aradımı arıyormu merak ediyormu 3 çocuğu vardı acaba okudularmı evlendilermi hala eşi ilemi, bir sürü daha sorular kafamda, debelendiriyor benim onu aradığım kadar bulunduğum yere geldi mi sordu mu veya hala sağ mı aslında bulmak şu zaman da basit gibi içimden de gelmiyor aramak soruşturmak ne bileyim insana bazen olur ya şu işin üzerine gidiverseniz olacak gibi görünür bende şuan öyle bir heyecan yok.
Diliyorum tüm zamanlarımızın yaşadıklarımızın bir daha buluşmasını bu yaşadığım zamanlarda kendimdeyken onunla yaşamak o heyecanı o zamanlardaki gibi olmasa da sadece görmek o masum duruşunu kalbindeki sevgiyi görmeyi merak ediyorum bana dediği bir başka söylediği Sami'ciğimi bir daha duyan kulaklarımla duymak istiyorum, bana derdi sen benim tek sevdamsın sen benim tek aşkım olarak bu dünyada kalacaksın acaba onları unuttu mu bana bir daha diyebilecek mi çok meraklarım var duygu selim kabarmaya görsün canlanıvermesin, sabır, bekleyip görmek belki de bir daha yaşamak ne zaman karşılaşacağız, hangi olumsuz veya çok sevinçli zamanda görüşebileceğiz gözlerindeki heyecanı hala var mı elleri hala pamuk gibimi bekleyip göreceğim o an umarım kalbim hala çalışıyor olur veya bir zaman daha bekleyip sesini duymama vesile olur.

Sevgili dostlarım nereden çıktı bu Pembe diye soruyorsunuz gibi görüyorum, hissediyorum, bakınız hiç aklımda olmadan nedense nereden düşündüysem Isparta adı geldi, bir an durakladım öylece kalakaldım kalbim çok atmaya başladı bir müddet sonra kitaplarımın arasında duran karamalarımı aldım zaten dosyamdaki başlık Pembe'me yazılıdır açtım bir bir sayfaları okudum saatlerimi aldı hüzünlendim soğuk soğuk gözlerimden yaşlarım aktı, her şiirimde, yazılarımda o günlerimizi anımsadım hatıralarım birden canlanır gördüm, o yanı başımdaymış gibi sıcaklığını, kokusunu hissettim bana soğuk ayran getirmiş yanı başımda oturuyormuş Serap'ta gördüm konuşuyor, sohbetler ediyor gibi geldi bana bilgisayarıma gittim bulunması zor yerden dosyasını çıkardım, oradaki anılarımla bir daha baş başa kaldım dışarıya balkonuma çıktım öylece seyre daldım bana şimdi oracıktan o ağaçların arasından çıkacakmış gibi hisse kapıldım, acaba dedim bana bir telefon çalsa da ben Pembe sen aşkım Sami misin dese ne yapardım bu kalp ona dayanabilirmiydi heyecanımı bilmek çok isterdim ama asla ne telefonum çaldı ne de o ağacın arkasından çıkıverdi.

Ben yine eski hayallerimle bir anda olsa onu yanımda hissettim olmasa da olsun seneler sonrada bana bir Isparta kelimesi beni değişik dünyama sürükledi heyecanlandırdı.

Değişik duygularda bugün bir gezintilerim oldu o muhteşem ‘'Kaş''a gittim ‘'Isparta''ya gittim ‘'Soma''ya gittim ‘'Akçay''da mis gibi oksijen teneffüs ederken birden onun kokusunu duydum,
Gel diyorum gel o ne zamansa gelsin ölmeden son nefesimde de olsam ben Pembe'mi onu şimdi görmeyi çok istiyorum.

Saygılarımla..

Sevgimle.

Sami Arlan..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Barışık Olmak… [Şiir]
Gözümün Bebeği…. [Şiir]
Hani Ben Kelebeğindim... [Şiir]
Aşk Bizi Nerelere Sürükledi... [Şiir]
Gör, Duy Artık... [Şiir]
Çek Git Güzelim…. [Şiir]
Gece Yürüyüşü… [Şiir]
Aaaşşk [Şiir]
G İ Z L İ / A Ş K... [Şiir]
Teşekkür Etmek Zor Mu?.. [Şiir]


Sami kimdir?

Dost canlısı,dürüstlük,seffaflık,duygusallık.

Etkilendiği Yazarlar:
Yazar adı asla seçmem güzel olan herşeyi okurum.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sami, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.