Herkesin derdi başka. -Orhan Veli |
|
||||||||||
|
SILASI VAR Unutmayın bu ellerde Sizlerinde atası var Gurbet el vatanım deme Sizlerinde sılası var Çoluk çocuk avrupaya Uyum sağladı oraya Çokları uymuş modaya Sizlerinde modası var O sele kaptırma seni Alır gider deli deli El aç hakka Adem gibi Sizlerinde mevlası var Hangisin getirem dile Gardaş bacı Esengüle Gurbette işçi köylüme Kul Yusuf'un sevdası var Kul Yusuf'un selamı var.. >1< ———————————————————— SEMAHA BENZER Allahin emrinde arşı alemde Gördü Hak Muhammet Aslan'a benzer Hasan ile Hüseyin'in gönlünde Gönüller sultanı merdana benzer Zeynel Abidin'i sakladı diri Muhammet bakırda gam ile derdi İmam Cafer Sadık imamlar piri İçi ayet dolu kur'an'a benzer Musa Kazım ile imamı rıza Gökteki melekler ağladı size İmam Taki Naki ümmette özde Şekere şerbete şirana benzer Cefa çeker Hasan Ali Asker'i İmam Mehti kapatmadan defteri Kul Yusuf'un ehlibeyte hörmeti Oruca niyaza semaha benzer >2< --------------------------------------------------- Not: Sevgili canlar, ( Garipmirto ) adlı romanımı özel bir matbaa'da bastırıp yüce Türk milletine sunmaktan çok mutluyum, Allaha çok şükürler olsun. ancak ikinci kitap için bütün sözleri bana ait olan yukarıda'da iki tane yazmış olduğum şiirlerim gibi, hepisi aynı değerdedir ve bir birinden kıymetli 240, sayfalık bir şiir kitabı hazırladım, ancak bu işe gönül vermiş duyarlı bir vatandaş, yani bana sponsorluk yapacak birileri olursa bu ikinci kitabımı hemen piyasaya çıkartıp yüce halkımıza sunabiliriz, ancak bu işe gönül vermiş birileri meydana çıkmazsa bu şiir kitabımı halka arz etmek epey zaman alacak gibi gözüküyor, bu vesileyle bütün vatandaşlarımın bayramını en içten dileklerimle kutlar nice bayramlara ermelerini Allahtan dilerim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © yusufaslan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |