Zaman dostluğu güçlendirir, aşkı zayıflatır. -La Bruyere |
|
||||||||||
|
sokağı, caddeyi temizledi aklı sıra, kirlerinden arındırdı meydanları ulularına irilerine yağdı ağaçların hepsinin sabahtan beri çisil bir ses ile yağdı yağmur damlalarını izledim havadayken yere değişlerinde nağmelerini dinledim sonra acılarıda alıp götürüyor mu diye baka kaldım ardından mazgala akan yağmurun yok yok , öyle acı falan aldığı yoktu sadece çöp, kir temizledi sokakta acıların üzerindeki kirleri aldı biraz artıklarını yüreğime bırakarak vardı mazgala sabahtan huzursuz uyandım zaten başımda bin ağrı yılların acıs ile göz kapaklarımın çapağını bile temizlemedim saatlerce saatlerce bak-a kaldım dolmabahçe sırtından boğaza akıl yordamımın uyanmasını bekledim martı çığlıklarında dalga seslerini duyarmıyım diye uğraştıkça vurdu yüzüme çığırtkanların avazı kalktım ardından yol aldım uykusuzluğumdan artık çapaklarımı biriktirdim günlerce üzerime kalan uykusuzluğumun hatrına yaralarıma pansuman yapmak için sokağa çıktım ilk'in ardıma bakmadan saatlerce yürüdüm akıttım dertlerimi mazgallar üzerine akıttım gençliğimi özlemleri an'dım aklıma aldım ana'mı andım baba'mı kardeşlerimi, dostlarımı andım hasret kötü şey onu anladım yine açtım kazım'ı bu aralar beni dinlendiren sesi hissettim yüreğimde eve vardım kaldırım çizgilerinden koşar adım kaçarak dışarısı kir, dışarısı özlem, dışarısı hasret diye aklımı toparladım, uykusuzluğumu aldım yanıma uzandım....... derin bir sessizlik kapladı yüreğimi duyamaz oldum sesleri nefretleri an'maz oldum anı'larımı depreştirmeden uykuya daldım bir an soluksuz kaldım yüreğimin susuz kaldığını anladım kalktım su serptim yüreğime karadenizin hırçın dalgasından açıldım ufkumu açtım gözümü açtım kalktım toparlandım hiç mi düşünmedin sen! hiç mi bilemedin sen dedim kendime acımadımı hiç yürekler yüreğinde özlemler kalbinde sorguladım zaman zaman kendimi aldım götürdüm yüreğimi kaçak dövüştüm içimde yüreğim ile kalbimi karşılaştırmadım Bilemedim yürek denilen kalpte mi diye yoksa kalp mi yürek diye kavram karmaşasında bekledim bir müddet rahatlattı bu beni ardımda bıraktığım yalnızlıklarıma üzüldüm sonra bir sigara yaktım derinden en derininden çektim nefesimi içime yağmuru izledim saatlerce içeriye süzülen o sert havanın üşüntüsü geldi üzerime titredim bir sargıç aradım kendime sarılacak bir kendim aradım kendimde ama bırakmıştım seni içeride zor geldi kalkıp gitmek yamacına rüzgarın rüzgar geldi yamacıma benim titretti titrek yüreğimi daha bir feci daha bir feci içim acıdı önce az önce düştün yüreğime hücrelerimden süzülüp aktın beyinimin mazgalından içime ısınmadı içim ısınmadı acıdı yüreğim acıydı... daha kaç damla izliyeceğim gözümden yanağıma akan bilmiyorum acılarımı toparlayıp kaç sevda yakacam sigaramdan bilmiyorum bilmiyorum dökülen küllerin arasında kaç sen! yanıp kül oldu kaç kere oldu bilemiyorum... Özlemim var yarınlara güzel yarınlara düşlerimin aydınlığına kavuşanlara bana, sana, biz'e, siz'e özlemim var ve bir sigara daha yaktım sabaha yağmur dinmişti artık soğuk hiç bukadar soğuk olmamıştır yüreğimde sabah olacak birazdan hadi kalk dedi diğer yarım yarım yarım kelimeler kaldı aklımda tamamlayamadım kalk git dedi seni özleyene senin özlediğine varamadım... varamadım, katamadım kendimi yollara sevemedim ben seni doyasıya......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ersn, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |