Mektubum sanırım fazla uzun oldu, çünkü daha kısa yazmak için yeterince vaktim yoktu. -Pascal |
|
||||||||||
|
Sanki bana doğru geliyordun Öylesine ellerini bana uzatıp Sanki bana doğru koşuyordun Tutmak istedim ellerinden Ama ben ellerimi uzattıkça sanki benden uzaklaşıyordun Yine sabahla beraber hayalini sineme gömüyordum Ama uyanamıyordum Belki gelirsin bana Bir umut Küçük ama sana dair bir umut Beklide yaşatan odur beni Bir umut yaşatan olmalı beni Yoksa yaşamamın hangi kifayete yeri var İçim daralınca sığınmadım mı gölgene Har har terleyen ciğerim nefesinle tütmedi mi? Gözlerim gözlerinde kendini unutmadı mı? Darağacının kalemi boynumda kırılsa ne yazar Sesin kulağımın fısıltısı olmadı mı? Saçlarını üç kuruşluk aklıma gömmedi mi? Canın tenime darılsa ne yazar Canım ecele sarılsa ne yazar Sensiz bir uçurum dolusu sevince değil Seninle intihar anındaki bir yüreğin yaşadığı son gece Seninle çözülmesi zor bir karanlığın vicdan kapısında Yere serilmiş çaresizliğimin en ince sesi Seninle kar kıyametin eteğinde Filiz veremeye çalışan tomurcuğun Bahardan kalma kar çiçeğinin yaşama hevesi Yani yaşamak öylesi değil Geleceğin güne dair Bir umut yaşatan olmalı beni Kar olmaya yanmam Kör olmaya yanmam Bin ömürlük ömrüme inanmam sen olmasan Çiçek baharda verir kar kışta çaresizlik düşte Sanırım yaşamam bu gidişte Ben karşı duramam o gözlerindeki direnişte İçim dünyaya isyan ederken sana karşıysa haykırışta Bin ömrümü sakladım yanaklarına sarılan bir gülüşte Suçluda benim suçta kaçak olduysam bir ardıçta Birini beklediysem karda kışta Bir nefes aldıysam bin bekleyişte Beni yaşatan bir umut işte Yani yaşamak öylesi değil Geleceğin güne dair Bir umut yaşatan olmalı beni…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mehmetreşat kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |