Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
ellerin ulaşamayacağı, kulakların duyamayacağı. kalplerin anlayamayacağı bir gece. dudakların susup, gözlerin konuştuğu, vücutların kitlenip, ellerin ayrılmadığı, iki şırıltının tek kulaktan duyulduğu, uzak, çok uzak saraylardaki aşıkların hikayesi bu. erdemin, ılık bir rüzgar gibi serinlettiği akşamın huzurunda, kalpleri deli gibi atıyordu ikisininde. hiçbir iblis işinin bulaşamadığı saflıkta kavuştular birbirlerine. önce ay göründü tepelerinde, sonra gizli tepedeki yıldızlar. elleri kenetlendi, iki damla aktı gözlerinden ikisininde. iki aşık, üstlerine ay ışığını altlarına serin çimenleri aldılar. huzurdan yorulup, başlarını büktüler. ardından sonsuz mavilikte gökyüzünden bir çift melek gördüler, el sallıyorlardı, yıldız dolu semada. ikisi de mutluluktan kendilerinden geçmiş, birbirlerinin gözlerinin içine hasret dolu bakıyorlar. kız, elini gözlerine götürüyor, ıslak göz kapaklarını öpüyor genç. içi öyle yanıyor ki, öptüğü gözyaşı, içini yağmur misali serinletiyor. kız, gencin dualarının güzelliği sanki, el değmemiş, değmeyecek olan , baki bir güzellik. çok uzaklarda da aşk yaşanıyor, siz bilmeyip, duymayacak olsanızda, destan söylenecek, susmayacak şarkı, hep duyulacak şarkıdır, aşk - ı sena...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali YALÇIN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |