"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller |
|
||||||||||
|
Ne cesurum, Ne aklıma eseni yapabilen, Ne de haksızlığa karşı gelebilen, Ne annemin istediği bir evlat olabileceğim Biliyorum,gidecek böyle ,mutlaka olacak, Eksik,yanlış bir tarafım , bir yönüm Kendime bile yetemezken içten içe Boş,gereksiz ve ve Yok işte başka tamam mı?Bu kadar. Kendimi kendime ezdirmek yeter bugünlük,bu kadar. Başkalarının bunu yaptığını göre göre susmak ya da hiçbir şey yapmamak. Göründüğün gibi olmamak , İstediklerini yapamamak. Hem ömür boyunca ne kadar değiştirebilirim ki kişiliğimi? Kendimi yapmam gerekenler için zorlayabilirim? Haydi ama gerçekçi ol , öyle oturduğun yerden Hayaller kurmak ideal bir sen yaratmak, Sonra bu seni alıp hoş bir geleceğin baş köşesine oturtmak oldukça kolay ve rahat olmalı. Peki ya sonra ? Sustun değil mi? Devam et hadi hayallerin nereye uçtular? Yarım kalmasınlar , yıkılmasınlar çağır gelsinler . Bir de bak unutuyordum, Eleştiriyorum ya bilgiç bir tavırla ,kendini bilmeyen bir kibirle, İşte o beğenmediklerimi ,burun kıvırdıklarımı,,takdirime şayan olmayanları Asıl ben kucaklıyorum ,ben sahiplenip hayatımın başrollerine koyuyorum Sanki ben değilim onları eleştiren Sanki ben değilim onları hakaretlere boğan Kendini sevmek ,beğenmek,istediğin biri olmaya Çalışmak,çalışmak ve sonunda yorulmak Evet,yorulacak ne var daha? Haklısın ,ama … Kocaman ve noktayı koyan bir ama Ayrıca yorulmasam nereye kadar sürecek bu mücadele? Keşke bir sorun çıksa da göğüs gersem ya da sadece karşısında dursam ,hiçbir şey yapmasam Hani bir şey yapmadığını düşünmek,yani böyle yaşamadığını, Bir şeyler yapamayacağını düşünerek yaşamak Yaşasam ne fark eder ki? Yaşasam ne olur ki? Bu soruyu yöneltmek kendine , Bu cümleyi kurmak, İşte bu seni mahvediyor,tüketiyor,bitiriyor…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Manolya Turan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |