"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Şiir > Deneysel

üzgün

Bir Şiir Daha Yare'me

Bilmiyorum neden!Her gece yatağıma uzanınca garip bir hüzün kaplıyor içimi.Bir korku böyle soğuk soğuk terliyorum.Ellerim buz

üzgün

Yalnızlık ve İnsan

insan nedense hep arar hep bulur yada bulamaz ama arar.Kalbine sığdırdığı içini bunaltan çogu zaman farkına

üzgün

Düğüm

görmeyen bir saat akşamda / bittikçe bir bardağın içindeki misali suyun

düşündürücü

Ruhunu Kaybeden Adam

RUHUNU KAYBEDEN ADAM;......... / Uykulu gözlerle dışarıya fırladım. Herzamanki alışkanlıkla dış kapının eşiğini

üzgün

Vay Be!

Ne şiirler yazılırmış / Türkiye toprağında / ne aşıklar varmış

üzgün

Konuşmadan

Konuşmadan / pembe ve şiir arasına / mavi ipliği gerdik.

üzgün

Sustum

Aşkımın sıcak günlerinde / Kimi gölgeler aradım / Güneş görmemiş

olumsuz

Yıkım

\]Dünya süprizleriyle ağlatıyor çoğu zaman / hangi yaş grubundan olduğunu sorgulamadan

üzgün

Bursa

BURSA / Kalabalık bir masa başında oturup / Seni mısralarımda

olumlu

Sli Şiir

S'Lİ ŞİİR. / sana seni sahilde sevdiğimi söylesem / severmiydin

üzgün

Uyan Artık

\]UYAN ARTIK / hayatın en köhne kenar mahalesinde yasamakla mesgul ruhum

Başa Dön