Ben bir kuşum; uçtum yuvadan... Artık ben nerede, eve dönme isteği nerede?.. -Leyla ve Mecnun, Fuzuli |
|
||||||||||
|
Dün gece rüzgarın hoş sedası dokundu tenime, elif parmaklarının, bir an yüreğimde gezindiğini düşündüm. Rüzgar kulağıma bir şeyler fısıldadı anlayamadım. Belki de Elizan edasıyla selamını getirdi. Gülüşün geldi aklıma, gülüşün gözlerimde kaldı, gözlerim gökyüzüne daldı. Gözlerimin ve gönlümün beyaz kanatlı prensesi, sana olan sevgim gün geçtikçe daha da çok artıyor biliyor musun? Sensiz toprağım yeşermiyor, çiçeklerim açmıyor. Bitsin artık gözlerimdeki hasret, seninle gelsin toprağıma bereket. Bastığım toprakta izin var, her mevsim gelmeye bana sözün var, baharımda, yazımda nazın var, seni çok özledim can duyuyor musun? Uykusuz gecelerim huzurunda eğilsin, güneş her gün doğarken sen farkında değilsin. Her doğan güne umutla bakıyorum. Umut kurşun gibi, yüreğime işliyor. Gecelerimi aydınlatan hayalin, sehere göz kırpan güneş gibi, bıkmadan usanmadan güneşi bekliyorum farkında mısın? Ne gecenin sabahı ne de sensiz baharı, kim söndürür bilmem ki sineme düşmüş harı? Hasretle bekledim gelen baharı, içimde ukdeydi çiçeği narı, çattın dört direği ördün duvarı, görmeyeli yazı kış mı bıraktın? Her yeni doğan güneşe seni soruyorum. Yıldızlar şahidimdir. Ay ışığından selam gönderiyorum. Ne bir mektubun geliyor ne de selamın. Senin için her gün gül deriyorum haberin var mı? Asilden daha asil, senin için gül dermek o kadar zor mu söyle, bir çift selam göndermek? Anlasana artık, seni delicesine sevdiğimi Mecnun’un Leyla’sı kadar çok özlediğimi. Cadde cadde, sokak sokak seni arıyorum. Sanki çıkmaz bir sokaktayım. Hangi yola sapsam karşıma hayalin çıkıyor. Yalnızlık içilen zehir gibi, sensizlik bana hiç yakışmıyor. Ellerin, ellerime yakışır, yüreğin yüreğime, ağular içerim, sana yemin ederim. Müebbet olsan çekerim nazlı yâr! “Razıyım görmesem de tek selamını gönder. Masallara sığmıyor gel de aşkıma yön ver. ”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bilal Dilsiz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |