Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Bildiğiniz gibi asırlardır dünyayı yöneten karanlık güçlerin varlığına inanılır. Bilindiği gibi Osmanlı Devleti 17. ve 18 yüzyıldan itibaren güç kaybetmeye başlamış Avrupa ise siyasi,askeri,ekonomik ve kültürel açıdan güçlenmiştir.Osmanlı"nın gücünü kaybetmeye başlamasından sonra Avrupa"da yeni güçler ortaya çıkmaya başlamıştır.Bu yeni güçlerin arasında en önemlisi olarak görülen İllüminati şu an dünyayı yöneten güç olarak gösteriliyor.İllüminati , "Aydınlanmış Olanlar" anlamına gelmektedir. Kurucusu Kabbalacı bir Hukuk Profesörü olan Adam Weishaupt'dur.Bu ve diğer gizli örgütlere Yahudiler yerleşmiş ve dünya yönetimi ele geçirmiş ve ardından İsrail'i kurmuşlardır. Bugün dünyanın süper gücü olarak gösterilen ABDnin ve diğer ülkelerin ekonomisini elinde tutan ülke İsrail'dir. -Soracaksınız "Peki bunu kanıtlayabilir misin ?" -Elbette Masonlar'ın hayali olan "Yeni Dünya Düzeni" nin simgelerinden "GÖZ" ün 1 ABD Doları'nın arka sol tarafında görebilirisiniz. Şimdi de ABD Projesi BOP hakkında biraz bilgi verelim.BOP'un açılımı Büyük Ortadoğu Projesi'dir ve amacı Türkiye dahil 30'a yakın Asya ve Kuzey Afrika ülkelerinin sınırlarını değiştirmektir.Bu proje ne kadar ABD'nin projesi olarak bilinse de bu proje de Yahudilere aittir.Çünkü Yahudiler o toprakalrı kendilerine vaadedilmiş topraklar olarak görüyor.Bunun için Türkiye'nin başına önce ASALA daha sonra PKK terör örgütünü sarmışlardır.ASALA terör örgütü Ankara Ülkü Ocakları Başkanı Abdullah Çatlı tarafından bitirilmiş daha sonra PKK ortaya çıkmıştır.Aslında PKK'da Ermeni terör örgütüdür ancak bu herkes tarafından bilinmemektedir.PKK'nın kurucusu ve 1 numaralı ismi Abdullah Öcalan Kürt değil Ermeni'dir.Asıl ismi de Atin Agopyan'dır.Hatta ve hatta annesi Ermenistan'da bir genelevde çalışmaktaydı.PKK'nın amacı bir Kürt devlet kurmak gibi gösterilir ASALA'nın ise Büyük Ermenistan'ı ama bu kurmaya çalıştıkları her iki devlette dikkatinizi çekerse Yahudilere vaadedilen topraklardır yani Yahudiler Büyük İsrail'i kurmak için Ermenileri kullanmaktadır. Peki Yahudiler bu projesiyi gerçekleştirmewk için şu ana kadar ne yaptı,neler yapıyor ve ne yapacak ? Yahudiler bu projeyi geçekleştirmek için kullandığı diktatörler var.Örn: Saddam Hüseyin,Hüsmü Mübarek,Muammer Kaddafi,Usame Bi Ladin ve diğerleri ... Bu saydığım dikatörlerin hepsi ABD'de savaş eğitimi görmüş ve ABD tarafından ülke yönetimine getirilmişlerdir.Mesela Saddam Hüseyin Irak'ınbaşına getirildi ABD'ye meydan okudu ve ABD Irak'a askeri müdahele yapıldı Saddam yıkıldı ve Irak bölündü.Şu an Afrika ülkelerinde çıkarılan karışıklıklar da tamamen ABD-Yahudiler tarafından çıkarılmıştır. Peki sıradaki hedef hangi ülke? Sırada ki ülke Türkiye bunun için atılan ilk adım AKP'yi ülke yönetimine geitrmek oldu.Bunu şöyle ifade edelim AKP nasıl ve kim tarafından kuruldu onu söyleyelim. Recep Tayyip Erdoğan okuduğu şiir nedeniyle aldığı siyaset yasağı döneminde hiç bir mevki sahibi olmamasına rağmen ABD'ye gidip ABD Başkanı George Bush ile sayısız görüşme yapmıştır.Ardından AKP kuruldu.Ve Erdoğan "Milli Görüş gömleğimizi çıakrdık" dedi.AKP'yi kimin kurdurduğunu merak ediyorsunuz değil mi ? Saadet Partisi Lideri Necmettin Erbakan katıldığı bir televizyon programında "AKP'yi siyosnistler kurdu ." demiştir.Siyonistler bildiğiniz gibi Yahudilerdir.Ayrıca Recep Tayyip Erdoğan Yahudiler tarafından Barış Ödülü verilmiştir.İşin ilginç yanı ise bu ödül sadece Yahudilere verilmektedir.Erdoğan mitinglerde ve katıldığı televizyon programında BOP Eş Başkanı olduğunu açıkça ifade etmiştir.Yani şu an Türkiye Yahudilerin elindedir. Yazımı okuduğunuz için tekrar teşekkür ederim. Yazının devamı gelecektir ....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Semih Özdemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |