yanlızlık çıplak ayaklarıyla kalbimde geziniyor. odamın soğuk köşesinde düşüncelere dalıyorum. yanlızlık o kadar mı kötü? birinin canını yakmasındansa onu gönmeye çalışıp yanlızlıkla odamın karanlık köşelerinde onunla yemek yiyebilirim. aklıma geldi her gün bunu yapıyorum zaten demek ki devam edicem. canımı yakanları neden bukadar takıyorum ki yıllardır arkadaşımın olmamasını ya da sevdiğin bir çocuğun ikikere beni terkedip başka birine gitmesini ve geri döndümü düşüncelerimi siktiri edip onu affetmekten mi? ben nerde bir bokluk yapıyorum. nerde kimlerle kendimi bulmaya çalışıyorum kimin için kendimi yok sayılorum. ben kimim ? biri bana bunu anlatsın. sen yukardaki tanrı zımbırtısı bana kendini ıspatla yukardan bakmakla olmuyor. sen kimsin ki beni çaresiz ve yapa yanlız bırakıyorsun. evet kerkes yanlızdır defalarca dediğim gibi ne kadar dostun, arkadaşın olursa olsun yanlızsındır. ama çok abartı yapmadım mı içimde? ha siktir içimdeki dugular karıştı ne yapmak istediğimi bilmiyorum. ama evet mutlu olucaksa insanlar yanlızım arkadaşlar yapa yanlız kimsenin olmadığı kadar bunu geçen gün dersanede çok sıkılıp bir saat erken çıkıp deniz kenarına oturup akşamın karanlığına karışan insanların uğultusu, karşıdaki ışıklar, nedensizce yürüyen insanlar ve el ele tutuşmuş sevgililer.. sonra kulaklığın sesini biraz daha açtım etrafımdaki uğultuyu yok ettim. ama içimdeki uğultuyu? esen sert rüzgarı unutmayı, hissetmemeyi çalıştım ama içimde kopan fırtınayı ve ışık kirliliğine daldırdım yarı miyop yarı astigmat gözlerimi ve neyi düşündüm biliyormusun gülceksin ama bende anlamadım çünkü bütün düşüncelerim hücüm etti hepsi karıştı ve bir göz damlası olarak dudağımın üstünden intihar etti bende ede bilirdim ama hayatla savaşımı kaybederdim aahh tabi ki denedim bir çok kes ama sonra amk siktiri et bazı şeylerin tadını çıkar sorunları takma etrafıma öyle gözüktüm kendim öyle inandırdım yani çalıştım ama olmuyor be gülüm yapamıyorsun örnek olarak kırılan bardaktan su içemezsin ama o bardak kırıldı diye su içmeyi bırakamazsın. işte bunu yazaken yanımda yanlızlık var ve yatagıma girdim mi yine ona sarılıp uyucam. BEN BUNA MAHKÜMMUYUM????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????