Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
Güneş ışınlarının dünyaya sızdırdığı sıcaklıkla yaşama yeniden doğan, kanatlarındaki özenle yaratılmış göz alıcı renkleriyle havada yaşam parıltıları saçan, kelebeklerin doğadaki uyumuyla kıyasıya dans ediyordu. Doğal afetlerin en yapmacık gülüşü vardı, dudaklarında. Ben, Seni görünce, Bir yağmur damlası küçük bir kız çocuğunun kıvrımlı saç tellerine düşerdi. Kalbimdeki sevgi fidanları filizlenir. Çocuğuna sarılan annenin şefkat duygusu oluşurdu içimde. Yiyecek bir ekmek kırıntısı bulan Afrikalı kadar mutlu, Kıstırıldığı kafesten kurtulan kuş kadar özgür, Bir şekere kanacak çocuk kadar saf, Sabah sularına doğru intihar edecek biri kadar korkusuz, Mecnun kadar aşık olurdum. Sevmedin beni, kalbinin sivri pas tutmuş tellerinden geçecekken tam orta yerinden bıçakladın kalbimi. Bu arafta sol tarafıma tarafsızlığın nokta gibi ilerledi noksanlaştırdığın kalbimin içinde. Sen rüzgardın, Hiç esmedin bana. Gardını alarak geçit vermedin kalbine. Döktün tüm yaprakları Ben razıydım yaprak olmaya aynı dalda olsaydık eğer. Sen mevsim sıcaklıklarının altında bilmem kaç derece soğuktun bana Ve bilmem kaç dereceyle dondurdun kalbimin sana dönük bitki örtüsünü. Canımı yaktın, damla damla kan akıttın kalbimden. Kıttın bana ! Ben bir yudum sevginle kıt kanaat yaşamaya razıyken. Uyur sever sevmelerim gidişinin yollarında aradı gelmeyişlerini. Ve ben başaramadığım sevdanın , sevgisizlikten oluşan acılarıyla barışamadım hâlâ. Şimdi, Beni hatırlaman bin ihtimalde bir ihtimal. Bu yüzdendir ‘Tüm unutmaların canı cenneme ! ’ Diyişim. -Taner Türker.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Taner Türker, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |