Hayaller olmasaydı, umutlar dünde kalırdı. - Dolmuş atasözü |
|
||||||||||
|
sız düzmece bir tavırla parmaklarını içine doğru batırdığında, çekilen kan rahmin ucuna bulaşan telaş sız bir çocuk gibi uzarken geleceğe dalından koparılan zaman sız bir anıyı alıp üstümüze büyümek dedik adına görmezden gelmenin ve hiç çaba sız asırlık bir ataletle obez bir dünya yaratırken akıl örtüsünün ödeneği oldu ten siz tinlerin buluştuğu meydanda klonlanan arsız genlerimizde- DEF-İ HACET Kokuları alırken Sır Sız Çırılçıplak kalabilmek kolay mı sandın Fatal trajediler içinde Gözyaşını oynarken Sınır Sız Bir dünya düşlemek ve düşürmek haritaları raflardan Ve hainlerin asılmasından yanayım derken ar sız İhanetleri ihracat eden bünyelerin kaypak direnişine Slogan Sız Bir yumruk kaldırmak gibi Öksürdüm ve düşürdüm şiiri.... dilimden -taraf sız geriye doğru saymaya başlayan her insan kendini sıfırlamak için mi katsayılarından soyunup çarpıyor kendini boşlukla boşluğamı çarpılıyoruz yoksa.her seferinde. boşluklarımız boşluk bile değilken.. boşluğun kasvetiyle düpedüz doluyken hemde tecritin görünmez duvarlarına çarpa çarpa son bulacak oligo hayatlarımızla yeni bir anlam yaratmak için yaptığımız onca şey siz bir sessizlik içinde çığlık dikerken iğnemi biliyorum aslında. nihayet oluyor dayanak sız immobil arzuların ölü taklidi yapmasıyla başlayan gün soysuz bir pencereye açılan ışıktan geçip renk değiştiriyor ölümsüzleşmek için ..asal düğümü atıp aksiyona yönelirken bir sessizlik daha oluyor kız çocuğu öldü diyorum mezar sız bir definde toprağı mülk sanırken.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gülbahar Karakoç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |