Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
‘’One Minute’’ demişiz büyük başarı! İzinsiz, çiş için çıkmaz dışarı. Şeytanın çekine kefil İsrail… İnsan hakkı varsa, Gazze suçu ne? Tükürürüm böyle hakkın içine. ABD, AB’yi, takmış kıçına; Tarihsel bir hata, fosil İsrail… Orduların en rezili, kancığı, Dünyaya dağıtıp, mavi boncuğu, Ayırmaz zulümde; çoluk, çocuğu Fark etmez öldürür sivil İsrail… Bu kadar insanın; suçu, cürmü ne? Her gün yeni haltlar, kattın cürmüne. Bir de tafra yapar, bakmaz cirmine! İnsanlıktan yoksun, rezil İsrail… Kime bel bağladın, arkan nereden? Oluk oluk bu kan, gelmez dereden! Yaşlı, kadın, çocuk, bebek demeden; Kızıla boyayan, katil İsrail… Buzağı, öküzü edip rehberi, Öldürdün tarihte kaç peygamberi. Allah’la pazarlık ettin serseri! Hakkında kaç sure nazil İsrail… Güçsüz milletlere, takarak kanca; Döndürüp duruyor, tezgâh kurunca, İspanya, Almanya tokat vurunca; Zağardın ardımızda kopil İsrail… Cılız tepki olmaz, bu fikri atın. Sağcısı, solcusu el ele tutun. Birlik silahını, hemen doğrultun; O zaman görürsün sefil İsrail… Bu kadar tahammül yetişir, niçin? Artık düzenine, son verin piçin. Milletin önünde temenna için; Tek yekûn hattında, dizil İsrail… Âlem seni ‘’mazlum! ’’ bir millet sandı! Kaç masum ocağın, yüreği yandı? Uyuyan dev, uykusundan uyandı; Sabahtan akşama üzül İsrail… Diyalog, miyalog; boş yolu tutma! Kâfir bir üflesin; olursun sıtma! Küfür tek bir millet; kardeş, unutma! Bu zulümde yalnız değil İsrail… O gemide kaldı, on beş paremiz. Yüzyıldır kanıyor, ciğerparemiz. Tek yürek, tek bilek olmak; çaremiz. Parçalanman yetmez ezil İsrail… Akıttığın kanlar yetmez mi bunca? Cevap ver millette, oluşan hınca. Bağımsız Türkiye şaha kalkınca; Artık böbürlenme, büzül İsrail… Yürekler kördüğüm, birlik atıyor. Mazlumun elini ‘’Üstat! ’’ tutuyor Milletimde şafak attı, atıyor Cehennemler sana; tatil İsrail… Kâinat devletini, halkım kuracak. Her detayın üzerinde duracak. Gün yakındır, elbet hesap soracak! Burnundan gelecek, fitil İsrail… Ozan Hadi’m işit bunu; Müslüman! Yeni bir devre göz kırpar zaman. Ağaçlar kol kola, olmuşken orman. Kuru yaprak gibi, süzül İsrail…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AHMET ÖZTÜRK , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |