Bir klasik herkesin okumuş olmayı istediği ancak kimsenin okumayı istemediği eserdir. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
herkes bir ağızdan gülüveriyordu Mehmetin bu aceleci haline.Pişti oynayanlardan biri ağzında sigarayla''Aşağıda Ramazan Paketi dağıtıyorlar,kesin oraya gidiyordur garibim'' Kahveci Hüseyin elindeki çayı servis ederken bıyık altından gülüp''Neresi garip onun senden benden zengin,varyemezdir onların sülalesi'' Kahve ahalisi ''doğru söylüyon,sabah akşam çalışıyor,hiç kahveye geldiğini görmedik'' Bu dedikodular devam edince Okeyci Rıza elini masaya vurup''Yarım saattir avrat gibi şu garibin dedikodusunu yapıyorsunuz,ayıptır hayu.Hem ne kötülüğünü gördünüz garibin?İlçede ki fabrikada 700 lira maaşa çalışıyor üstelikte 6 boğaza bakıyor,siz de geçmiş bu garbin dedikodusunu yapıyorsunuz ayıptır ayıp.'' Kahvehanede ki herkes yapmış olduğu ayıbın farkına varmış ve yaptıklarından dolayı yüzleri az bir süreliğine de olsa kızarmıştı. Mehmet yardım arabasının yanına varmıştı sonunda.Nefes nefese bir şeyler söylemeye çalışıyordu ama ne dediği anlaşılamıyordu.Yardım arabasının içindeki iki kişi Mehmet'e tuhaf bir şekilde bakıyor ve ne dediğini anlamaya çalışıyordu.Sonunda adamlardan biri''Yardım için geldiysen geç kaldın,elimizde ki paketlerin hepsi bitti.'' Mehmet gözleri buğulu,sesi boğuk bir şekilde.''Bitti mi?Abi hiç mi kalmadı,evde her gün kısır yemekten bıktık'' Adam alaylı bir ses tonuyla.''Kısır güzel ve de faydalıdır hem onu bulamayanlarda var şükret biraz'' Mehmet kafasını yukarıya kaldırır''Buna da şükür''
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Vakkas ÖNCEBE, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |