Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
Sen varsan yaşayabiliyorum Sen varsan nefes alabiliyorum Sen istersen gülebiliyorum Sen yoksan her dakika, her saniye ölüyorum Sormuyorsun hani , görmezden geliyorsun ya beni, eriyorum Sevgili.. Günden güne gözlerinin önünde eriyorum Sormuyorsun..Umursamıyorsun..Görmezden geliyorsun Bir kez olsun sorsaydın, ürkütmezdim seni "Nasılsın?" deseydin , "İyiyim!" derdim Sen bilmek istemesen de kalbimden geçenleri, ben yine de gülümserdim sana Yeter ki sor Sevgili.. Yeter ki atma beni bir kenara İtme beni , mahkum etme gözyaşlarıma Bu kadar umursamaz olma, ne olur! Bir şey söyle. Kal ya da git de! Ne gitmeme izin veriyorsun ne de tutuyorsun ellerimden Nedir seni bu kadar düşündüren? Gelsen yanıma,sevsen beni,öpsen,koklasan,içine soksan.. Çok mu zor? Yapamaz mısın, sevemez misin beni? Ya da ben mi yeterince sevemem seni? İncitir miyim? Yetmez miyim? Az mı gelirim sana? Söyle yalvarırım! Yeter ki susma Sevgili! Biliyorsun sen de, biliyorum.. Adını her duyduğumda deli gibi heyecanlandığımı, Her özlediğimde fotoğraflarına baktığımı, Sırf konuşmak için saçma sapan sorular hazırladığımı, Bir mesajın ile tüm bedenimi ele geçirdiğini, Sana yazarken ellerimin nasıl titrediğini, Yanında olabilmek için neleri göze alabileceğimi.. Bir çağırsan koşa koşa geleceğimi.. Hepsini biliyorsun.. Biliyorsun ama.. İstemiyorsun... Ve beni her gün biraz daha öldürüyorsun..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Pınar YıldırımYavuz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |