..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Kübra Çelik




1 Mart 2014
Bir Hüzünlü Mevsim Kıpırtısı  
Kübra Çelik
Şiddetli bir şimşek çarptı.Birkaç saniye sonra Yağmur başladı. Ağaçlar ağlıyordu, gökyüzü ağlıyordu,boynumdan yükselen ses küçük bir kızın çığlıklarıydı. Balkona inşaat sesleri damlıyordu. Birileri kulağımın dibinde hiç durmadan, acımasızca bir kağıdı parçalıyordu,göğsümden kedi sesleri yükseliyordu. Tüm bu ses karmaşasına yenik düşüp, kalemi bıraktım.


:ABCD:
Günlerdir elime kalemi alıp, geri kalemliğe yollamam arasındaki zaman farkı bahsetmemem gereken kadar kısa.Sana yazma hakkını dahi bulmuyorum artık kendimde. Artık bu bile utanç veriyor. Yeterince açık mı?
Artık eskisi kadar sık ağlamıyorum. Ağlamıyordum yani. Bir kaç saat önceydi. Sabahın köründe, hava içime sıkıntı düşürecek kadar, önümdeki kağıdı göremeyeceğim kadar karanlıktı. (Gerçi ne sıkıntısından bahsediyorum ben? Bu havaları severim, çünkü bu havalar buram buram hüzün kokar. Toprak kokusu sarılır hüzne, ağaçlar bulunduğu yeri istemiyormuşçasına savrulur sağa sola. Melodiler en anlamlı bu havalarda okşar saçları.) Bir sandalyede, büklüm büklüm,gözlerimi kısa kısa önümdeki kağıda bir şeyler karalıyordum. Anlamsız fakat rahatlatıcı bir şeyler. Duygularımı çizmeyi severdim. Senden az, kendimden çok. Şiddetli bir şimşek çarptı.Birkaç saniye sonra Yağmur başladı. Ağaçlar ağlıyordu, gökyüzü ağlıyordu,boynumdan yükselen ses küçük bir kızın çığlıklarıydı. Balkona inşaat sesleri damlıyordu. Birileri kulağımın dibinde hiç durmadan, acımasızca bir kağıdı parçalıyordu,göğsümden kedi sesleri yükseliyordu. Tüm bu ses karmaşasına yenik düşüp, kalemi bıraktım.Ellerimle kulaklarımı kapatıp bağıra bağıra ağlamaya başladım. Balkona çıkıp çığlık atsam çok mu rahatsız edici olurdu gerçekten? Oysa dizlerini diliyordum. Ben dizlerine kapanıp ağlayacaktım kimsesiz kimsesiz.
Şimdi mutfak masasında, evin belki de an anlamlı bölümünde, çayın demlenmesini bekliyorum. Balkondan esen hafif rüzgar uğultusu karışıyor tüp sesine.Şimdi daha anlamlı yağmur sesi. İçime kırk beş yaşlarında bir kadın sıkışmış gibi. Sense hüzünlü dualarım gibisin.Varlığın, dilerken gözlerimden yaş akıtacak kadar acı. Ama çay demlenecek. Tam da bu mevsim kıpırtısına yakışacak şekilde tütün saracağım. Bol demli bir çay eşlik edecek. Bu kadarı yetecek. İki saat önce büklüm büklüm seni sevdim ben. Saçlarını okşadım. Kirpiklerimi saydım. En çok da kirpiklerini severim.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Kübra Çelik kimdir?

aşk değil sevda, deniz manzaralı bir sigara, kalem kalem siler, Attila İlhan tutkunu, sevgi her şey

Etkilendiği Yazarlar:
Attila İlhan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kübra Çelik, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.