..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Kadrıye odabas




17 Mart 2014
Hayaller  
Kadrıye odabas
Sınırı olmayan bir duygu...


:AJGB:
Bir deryadır hayallerimiz. Kimse dışarıdan karışamaz. Sadece bizim kendi dünyamızdır. Biz neyi istersek , hayallerimizin içine özenle onları yerleştiririz.En güzeli, en ulaşılmazı olur bazen hayallerimiz. Aslında "ulaşılmaz" yanlış oldu. Ben biliyorum ki insan neyi isterse, ne için uğraşırsa, belki biraz zaman alır ama sonun da olur.
Bence hayal etmek , sadece yapmak istediklerimizin bir projesidir. Hayal kurarız her şeyin en ince ayrıntısına kadar. Bazen durup düşünürüz "hayal kurduğumuz da bu kadar mutlu olduysak, kim bilir gerçekte nasıl mutlu oluruz" diye... Ve bunun için gayret ederiz. Bana göre hayal kurmak, başarmanın yarısı değildir. Başarmanın % 70'dir. Ama gayretle, inançla, sabırla, istikrarlı bir şekilde istersek.
Başımdan geçen bir olayı aktarmak istiyorum. Çok meşakkatli bir yoldu benim için ama ben vazgeçmedim.
Yaşımdan dolayı, kanımın çok deli aktığı bir dönemdeyim. Ne yaparsam yapayım, ne söylersem söyleyeyim har şeyin bana yakıştığını ve hata yaparsam da herkesin beni affedeceğine kendimi inandırmıştım. Açıkça ifade etmek gerekirse, devamlı argo kelimeler sarf ediyor, devamlı öfke patlaması yaşıyordum. Böyle yaparsam, herkesin daha çabuk ilgisini çekebilirim diye, düşünmüştüm. Ama bir konuda da yanılmıştım. Evet! Herkesin ilgisini çekmeyi çok çabuk başarmıştım. Lakin kötü yönden. Daha sonra etrafımdaki değerli insanların, bu davranışlarım karşısında mutsuz olduklarını anladım.

Sonra
Kendimi değiştirmem gerektiğini anladım. Tabii evvela argo kelimeleri kullanmayı bırakıp, edepli bir genç kız olmam gerektiğini biliyordum. Evet! Artık argo kelimeler kullanmak ve sinirlenmek gibi benim benliğime ve karakterime zarar veren şeylerden uzak durmalıydım. Ama nasıl? Ben bunları görmek için , en iyi görme şekli olarak hayal kurmayı seçtim. Hayal kurarken çok mutlu oldum. Çünkü kendimi terbiyeli ve gayet hanımefendi bir genç kız olarak hayal ettim. Ve bu saye de çevresinden takdir gören bir genç olmuştum. Bu hayal sahiden beni çok mutlu etmişti.Ben de bu mutlulukla bunu hemen uygulamaya geçirmeye karar verdim.
Öncelikle, aktif kullanıcısı olduğum bir sosyal ağ sitesinde bununla ilgili bir yazı paylaştım. Ve hiçbir arkadaşım bana inanmadı. " Bu kadar argo kelimeler kullanan her şeye sinirlenen bir insan bunu başaramaz" dediler. Ama ben hiç aldırış etmedim. Çünkü inançlıydım ve eski kalıbımdan sıyrılmalıydım. Bu süreçte de devamlı benim yanımda olan meleğim, canım hocam gene yanımdaydı. Başarabileceğimi ve her şeyin çok güzel olacağını söyledi. Evet! Belki beni çok motive eden insanlar oldu ama bir o kadar da dalga geçenler " bunu kesin başaramaz " diyenlerde oldu. Ben gene de başardım.Çünkü hayal kurduğum zaman ki mutluluğu sadece ben yaşadım, kimse yaşamadı...
İnanın bana hayal kurmanın sınırı yoktur. Sadece yapmanız gereken şey, o kurduğunuz hayalin hazzına ulaşmaya çalışmak olsun. Eğer bu hazza ulaşırsanız, hayal kurmaktan vazgeçmezsiniz.

Kurduğumuz ve kuracağımız hayallerin gerçek olması dileğiyle...
Sevgilerimle...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Kadın Tanıdım


Kadrıye odabas kimdir?

?

Etkilendiği Yazarlar:
Can yücel, cemal safi...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kadrıye odabas, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.