Yalnızlık güzel birşey, ama birilerinin yanınıza gelip yalnızlığın güzel birşey olduğunu söylemesi gerekir. -Balzac |
|
||||||||||
|
Öyle görmemezlikten gelmemeli Önce ‘Ben kimim? ‘ diyebilmeli Sonra seni sen yapan değerleri sıralayabilmeli Bugünlerde herkes mi bencil Herkes mi çıkarcı Hepsi mi insanlıktan yoksun Önüne bak diyenler Siz önünüze bakıp baya mesafe aldınız mı? Bu dünyadan geçerken tek başınıza mı yol alıyorsunuz Gittiğiniz yollardan daha öncekiler de geçtiler Nereye kadar sürecek bu bencilce hisler, egoistçe hareketler Bu dünya kime kaldı söyler misiniz? Nereye böyle bu gidiş ve didişmeler Herkes hakkını alabiliyor mu? ‘’HAYIR’’ diyen sesler yankılanıyor her yerde Adaletin yerini bulmadığını biliyoruz Belki de emin olduğumuz tek şey bu Nerdeyiz biz, kimiz, ne yapıyoruz? Bir insanın yaşadığı haksızlığı milyonlar yaşarken, diğeri aç kalmaktan ölüyor. Bu kadar ucuz mu bu ülkede ‘’insan hayatı’’ Bugün sen değilsin ama yarın belki sen olabilirsin uzaktan korkuyla baktığın cesetlere Evet, şimdi söyle bana bu devasa egon kime Üzerine düşeni yapmazsan, işini üstten tutarsan Bizim milletimizin en önemli becerdiği iş gibi kılıfa uydurmakta ustaysan Senin insanlığın kadar yaptığın işten de şüphe ediyorum kardeşim! Sen gibilere imtiyazlar tanındıkça Garibanın, fukaranın hakkını cebine indirenler çoğaldıkça İnsanlığın varlığından söz etmeyin bana! Şimdi git! Karaktersizliğinle ve şeytanlıklarınla sana verilen tüm işleri kılıfına uydur. Zaman senin zamanın! Zaman kötülüğün kokuştuğu an!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Seda KESKİN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |