"İşimden büyük tat aldığımı söylemeliyim." -John Steinbeck |
|
||||||||||
|
Şirazem Muhtezin şivem, Su incinirse nilüferlerden Gecelerin canını acıtırsa ay ışığı Ve yağmurlar ıslatırsa bir gün perilerin dudağını Sende, işte o zaman imtina et benden. Ve kork Sevilmeyi bilmeden Bilmek istemeden seven kalbimden. Bir gün Gaybın bir yerinden Velev ki..kalbinin içinden de çağırsam Seninle, senin sesinle dahi konuşsam gelme. Gelme ki Büyüsü bozulmasın aşkın. Şirazem Yalnız Sitarem, Yıldızlar gibi muttasıl Dur öylece gökyüzümde Sakın çıkma halenden. Bana yansıyan yüzünü Sana benzeyen âlemlerde seyretmek Ateşin, suyun toprağın sesini dinlemek İsyanla sürgün veren filizlerin Suyu cezbeden kudretin Kuşları ürküten sessizliğin Sırrına ermek demek. Seni seyretmek, Ay ışığını yudumlamak Uçurumlarda açan çiçeklere dokunmak demek. Bundandır sana olan seyrimin sonsuzluğu Ve bundandır Eskimeyen sevdamın Her yandığımda sürgün umudu. Derin sular gibiyim Gözlerinin yansıdığı derin sular da Masmavi bir sessizliğim. Bazen ürpertiyor beni gözlerin Canını acıtıyor yakamozlarımın Bırakıp gitsem Kalbimi damla damla Avucuna bırakıp gitsem Korkarım ki Kendi sesimle çağırır beni gittiğim her yerden Çünkü her ruh Kendi cevherini arar aşkta Kim olduğunu bilmeden. Yine, yine gözlerimden uzak sabahlarda uyansın gözlerin Kekik kokan rüzgârlar uzak Ellerin yasak olsun. Ben, aşkın manasını seviyorum Seni, kendi revzenim den seyrediyorum Gözlerinde üşüyen menekşeleri gördüğüm yerden. Aşkın fecrinden. Bütün meşalelerini söndürdüm şehrin Gelip geçtiğin yerlerde Hiç bir gece, hiç bir cin beni görmedi görmeyecek Seni bir delinin sevdiğini Hiç kimse bilmedi, bilmeyecek. Şirazem… Muhtezin şivem Sen şarkılar söyle yine Lir sesiyle periler ülkesinden. Ben seni zamanın evvelinden dinliyorum Sessiz gemilerin kaybolduğu yerden. İhtirassız, iştiyasiz seviyorum Sevilmeyi bilmeden ve bilmek istemeden.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Kemal Serhatlı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |