..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > sibel




23 Şubat 2003
Çelik dişli çarklar arasında direnen kahramanlar  
sibel
Onlar belki yıkılıp gitmiş hayatların başrol oyuncuları,belki başlamadan bitmiş bir hayalin son kırıntıları,belide küçük masum melekler;onlar savaşın çocukları Onlar istemezdi böyle olmayı savaşın tam ortasında yer almayı,sessizce yok oluşları seyretmeyi


:AIDE:
Onlar belki yıkılıp gitmiş hayatların başrol oyuncuları,belki başlamadan bitmiş bir hayalin son kırıntıları,belide küçük masum melekler;onlar savaşın çocukları
Onlar istemezdi böyle olmayı savaşın tam ortasında yer almayı,sessizce yok oluşları seyretmeyi. sonu olmayan bir yolda sonsuzluğa gitmeyi. Bir oyuncak,bir tatlı söz beklerken, bombalar,kurşunlar karşılık vermişti onlara. Çocuktular,çocukluklarını yaşayamadılar;kalem,kağıt tutmayı bekleyen eller silahlara sarıldı;salıncakta sallanması gereken bedenler tabutlara merhaba dedi. Ağlamak istediler kimi zaman,g,den ve dönmeyecek olan annelerine,babalarına;ağlamak istediler sahip olamadıkları mutluluklara .Kaçmak istediler bazen,yine olmadı tek başlarına değillerdi çünkü;mermi sesleri,çığlıklar,şarapnel parçaları en yakın dostlarıydı onların. intikam duyuyorlardı,bilinmeyene,kendini gösterme cesareti olmayana. Onlar oradaydı ama ya karşıdaki?Acıyı,sefaleti,hüznü,mutsuzluğu getiren,hayallerin başlamadan bitmesine sebep olan neredeydi?
Ve zaman geçti aradan. Mermi sesleri yerini sessizliğe bıraktı. Sesler çıkmıyordu,inlemeler savaş kendine yeni kurbanlar aramaya gitmşti.Onlar hiç bir zaman savaşın yanında olmamışlardı aynı diğerleri gibi ,şimdide olmayacaklardı.Şimdi onlarda savaşa karşı koyacak,kana susayanları susturacaklardı.onların sahip olduğu anılara kimse sahip olmasın diye,çocukların şen kahkahaları bomba seslerini bastırsın ,savaşın çocukları bir daha hiç anılmasın diye!!!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


sibel kimdir?

sadece içinden geldiğinde yazı yazan sıradan biri. . diğer insanların gördüğü gibi kendini göremeyen,aynalara bakıp yansımasını bile eleştiren. . .

Etkilendiği Yazarlar:
dostoyevski,peride celal


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © sibel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.