Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov |
|
||||||||||
|
BIRGUN... BIRGUN BENDE GIDECEGIM,UZAKLARA,COK UZAKLARA... HERGUN ONLARCA KEZ GECTIGIM SOKAKLARI TERK EDECEGIM... YILLARDIR YASADIGIM SU EVIN KAPISINDAN BIRDAHA DONMEMEK UZERE CIKACAGIM... HANI O HIC AYRILAMADIGIM BENIM DUNYAM OLAN UFACIK ODAM VARYA SONUNDA ONDANDA AYRILACAGIM... BUTUN HATIRALARIMI,ANILARIMI,UMUTLARIMI,SEVINCLERIMI VE EN GUZEL GENCLIK YILLARIMI ARKAMDA BIRAKACAGIM. BUNDAN SONRA ZORLUKLARLA,ACILARLA DOLU BIR HAYATA ADIM ATACAGIM... BENDE HAYATI DOLU DOLU YASAYACAGIM... HATIRLARMISIN YEMIN ETTIGIMIZ GUNU ? HIC TERK ETMEYECEK,BIR BASKASININ OLMAYACAKTIK... BIRBIRIMIZI HEP SEVIP,HICBIR ZAMAN AYRILMAYACAKTIK... BERABER GULUP,BERABER AGLIYACAKTIK... NE OLDU ETTIGIMIZ YEMINLERIMIZE ? SENDEMI UNUTTUN BENI ? SENDEMI TERK ETTIN,BIRAKIP GITTIN ? SENDE VEFASIZSIN BE SEVDIGIM... SU GECEN YILLARIM GIBI ACIMASIZSIN... YASADIGIM HATIRALAR GIBI GELIP GECICISIN... SIMDI BENDEN COK UZAKLARDASIN... MUTLUMUSUN PEKI ? HIC HATIRLIYORMUSUN BENI ? HANI BANA VERDIGIN YEMIN VE SOZLERINI ? ARTIK UZULMUYORUM BENI TERK ETTIGINE... UZULDUGUM TEK SEY VAR,BANA SOYLEDIGIN YALANLAR... BEN O YALANLARI HAK EDECEK NE YAPTIM ? SUCUM SENI COK SEVMEKMIYDI ? UGRUNDA CANIMI VERIP,OLUMU GOZE ALABILMEKMIYDI ? UNUT GITSIN... BOSVER SU OLUMLU DUNYANIN DERTLERINI... EGER YASIYORSAN,AGLARKEN GULECEKSIN... SEVERKEN,SEVMIYORUM DIYECEKSIN... VURULMADAN VURACAK,AYRILMADAN TERK EDECEKSIN... BU SOYLEDIKLERIMI SAKIN UNUTMA ! UNUTSANDA BIRGUN HATIRLAYACAKSIN ! SIMDI BENI ANLAMIYORSUN BELKI, AMA ILERDE COK IYI ANLIYACAKSIN !!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ersin sert, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |