640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
AFFET NE OLUR,BAGISLA BENI... SANA BU ACILARI CEKTIRMEK ISTEMEZDIM,UZGUNUM... SANA LAYIK EVLAT OLAMADIM ANNE... KENDIMDEN UTANIYORUM... BU YAPTIKLARIMDAN DOLAYI KENDIMI ASLA AFFETMIYECEGIM ANNE... SENI OKADAR COK SEVIYORUMKI,KELIMELER YETMIYOR ANLATMAYA... SENIN KOKUNU OZLEDIM ANNE,OKSAYISINI VE TATLI TATLI BAKISINI... BENI BU YASIMA KADAR ZORLUKLAR VE ACILAR ICINDE TEK BASINA BUYUTTUN ANNE... BENI HEP SEVDIN VE BAGRINA BASTIN ANNE !!! KARANLIK GECELERIMDE BANA ISIK OLDUN ANNE... UCURUMLARDAN KURTARDIN BENI ANNE,KOTULUKLERDEN SAKINDIN... HAKKINI ODIYEMEM...AFFET NE OLUR !!! BU ZAMANA KADAR HIC SARILAMADIM SANA ANNE.. BASIMI KUCAGINA KOYUP AGLIYAMADIM... TUTAMADIM O GUZEL ELLERINI,SARILAMADIM SANA... BEN SENI OZLEDIM ANNE !!! HERSEYINLE SENI OZLEDIM... KADERIMSIN ANNE,DUNYAYA GELIS NEDENIMSIN... SEN GETIRDIN BENI DUNYAYA... GOZLERIMI ACTIGIMDA SEN VARDIN YANIMDA,KAPATTIGIM GUNDE YANIMDA SEN OLACAKSIN ANNE... KARANLIK DUNYAMI AYDINLATTIN ANNE... SENI COK SEVIYORUM... SANA SARILMAK,DOYA DOYA AGLAMAK ISTIYORUM ANNE... KESKE SANA LAYIK EVLAT OLABILSEYDIM ANNE... SEN DUNYANIN EN IYI,EN MERHAMETLI,EN IYI KALPLI ANNESISIN... CANIMSIN,KANIMSIN,HAYATIMSIN ANNE... SENIN SAYENDE GOZLERIMI DUNYAYA ACTIM... BUGUN NEFES ALIYORSAM,GUNESI GORUYORSAM,INSANLARI SEVEBILIYORSAM HEPSI SENIN SAYENDE ANNE... BIRAKMA BENI ANNE,BU KARANLIK DUNYANIN KOTULUKLERINE... ELLERIMI SIMSIKI TUT,GOZLERIME BAK ANNE... AGLIYORUM ANNE,SANA AGLIYORUM,KENDIME AGLIYORUM,YAPTIGIM YANLISLARIMA AGLIYORUM... SEVIYORUM SENI ANNE,COK SEVIYORUM... SANA BUNLARI KESKE SOYLEYEBILSEYDIM... YUZUNE KARSI,GOZLERININ ICINE BAKA BAKA,YUREGIMIN EN DERIN YERINDEN... TERK ETME BENI ANNE,BEN SENSIZ YAPAMAM... HERSEYE KATLANIRIM AMA SENSIZLIGE KATLANAMAM... BEN SENIN BIR PARCANIM ANNE... CANINDAN,KANINDAN,HAYATINDAN KOPARILMAZ BIR PARCA... BENI BIRAKAMAZSIN ANNE !!! AGLIYORUM ANNE !!! YINE AGLIYORUM VE SEN YINE BILMIYORSUN,GOZYASLARIMI GORMUYORSUN ANNE... HEP YANIMDA OL ANNE... NE OLUR BENI BIRAKMA !!! ELLERINLE VUR OLDUR AMA TERK ETME ANNE,BIRAKIPTA UZAKLARA GITME... HERKES AGLATTI BARI SEN AGLATMA ANNE... KELIMELER BOGAZIMA DUGUMLENIYOR ANNE... SOYLEMEK ISTIYORUM AMA SOYLEYEMIYORUM... SARIL BANA ANNE,KOLLARINA AL BENI... USUYORUM ANNE,BU KARANLIK DUNYANIN CIKMAZ SOKAKLARINDA... AGLIYORUM YINE SESSIZ BIR SEKILDE... VE YINE AYNI SON... SEN YOKSUN ANNE !!! NEDEN YANIMDA DEGILSIN ? NEDEN ? BEN DISINDA ETRAFINDAKI HERSEY DAHA MI ONEMLI SENIN ICIN ? NE OLUR CEVAP VER ANNE... BENIM DERT ORTAGIM,SIRDASIM,ARKADASIM OLMAZMISIN ANNE ? BEN BU KAGIT PARCALARIYLA DEGIL,SENINLE DERTLESMEK ISTIYORUM ANNE.. BUTUN SEVINCLERIMI VE UZUNTULERIMI SENINLE PAYLASMAK ISTIYORUM ANNE !!! ANLIYORMUSUN BENI ANNE ???
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ersin sert, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |