..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilinç ruhun sesidir, tutkular ise bedenin. -Rousseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Mehmet AY




23 Ağustos 2003
Karışık Duygular İçindeyim!  
Hayat insana acımıyor bazen...

Mehmet AY


Hep beynimin bir tarafında bir acı,kalbinde bir eksik,yokluk...Kaybediyorum herşeyi....


:CAJJ:
Not:Bu yazıyı bir çırpıda sinir,duygusallık,ölüm gibi karışık duygular içinde yazdım.Noktala yönünden eksikler olbilir.Tüm izdebiyat okurlarından ve yazarların özür diliyorum...

---------------------------------------------------------------------------Artık öyle bir psikoloji içindeyim ki!Anlatamam...Sanırım hayatı sevmiyorum yada hayat beni sevmiyor.Çevredekiler beni sevmiyor.İnsanlar arasında dostlarım da azalıyor mu?Bilmem...belkide...
Hayatan bıktım artık.Hep beynimin bir tarafında bir acı,kalbinde bir eksik,yokluk...Kaybediyorum herşeyi....
Ailemi,arkadaşlarımı,sağlıgımı,benliğimi,dostlarımı en önemlisi hayatı kaybediyorum.Yaşama hakkımı kaybediyorum.Bunu hissediyorum.Bak ellerim titriyor.Bak gözlerim görmüyor artık güzellikleri...
Bak sol tarafım acıyla dolu.her yerim kanıyor...
Küçük sorunları büyütmek adet haline geldi bende.Beni anlamıyorsunuz degil mi?Peki anlamayın!Bir gün gelir anlarsınız belki.Ama iş işten geçmiş olur.Bir tarafımı kaybediyorum.Sol tarafım gidiyor...Göz göre göre gidiyor herşey....Gidiyor...Gidiyor...Gidiyor...
Belki de ölüm en iyi çare ne dersin?Olabilir mi?Orda anlayan çıkar mı beni?Gerçi nereye gidecegim?cennete mi ?cehenneme mi?Kimbilir belki de başka yere?Kalbimde ufacık bir inanç parçası olmasa çoktan taşınmıştım buralardan sonsuzluga.Artık kendimi kontrol edemedigim zamanlar oluyor........artık....artık...artık....gitmek istiyorum buralardan.
Belki veda edemem size.hoşcakalın,beni anlayın demeyeceğim size.Çünkü bunun imkansız olduğunu biliyorum....Umarım hayat size iyi şeyler getirir.
Unutmadan hiçbir isteğim yok.Mutlu olun yeter.Beni soranlara da selam söyleyin.....

mehmet ay
hayatı anlamadı yazdırın mezarıma...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Belki Gelirsin"

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gece Gözlüm [Şiir]
Anne [Şiir]
Yorgunum [Şiir]
Ey Deli Gönül [Şiir]
Karanlık [Şiir]
Sana Koştum [Şiir]
Karanlık [Şiir]


Mehmet AY kimdir?

Yazmaya ortaokulda başladım. Daha yaşın kaç falan diyenlerede ilkokulda da okuyordum,diyorum. Şuan pamukkale üni. sınıf öğretmenliğinde okuyorum. Edebiyata ilgim sıla hasretiyle daha da arttı.

Etkilendiği Yazarlar:
Atilla İlhan,İbrahim Sadri,Ahmet Selçuk İlhan,Bedirhan Gökçe,Ömer Seyfettin,Yakup Kadri Karaosmanoğlu...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mehmet AY, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.