Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Dum teke dum tek Tek basina yasanir yasam Bir darbukanin solo ritminde atar yurek Dum teke dum tek Yalnizsindir oglum Sen calar Sen oynarsin Cistak cistak Takmis yasam seni koluna Oynatir seni bir yalanci nese icinde Cistak cistak Bir garip hareket Bir hizli ritim Lorke lorke Gumbe de gum Gumburder yasam kafanin icinde Yuregin hizli hizli atar Elele verdigin biri Elini omuzuna attigin biri Lorke lorke Gumbe de gum Yuregin firtinaya tutulmus Hizli bir ask Sonu yorgunluk Sonu bir sandelyede hizli Ama yorgun atan bir yurek Iyykkkk iykkkkk Bazen akordu bozuk bir keman yasam Ne yana donsen kulagi tirmalayan bir ses Mutsuzluk mu ne basa gelen Iyykkk iyykkk Bozuk bir do notasi dusen senin payina En kalinindan bir do yasanir Yapacak bir sey yoktur Akordu bozuk keman gibidir bazen yasam Na ni na di do na ni na Ask biter Bir gitarin tellerinde sevgi yasanir usulca Heyecan bir sevgi icine siginir Kemale gelir yas ninnnnnnnnnnnn Amannnnnnnnn amannnnnnnnn Bir uzun hava duyulur yurekten Yalnizlik donemi vardir onunde Anlasilmadigin Anlamadigin Bir huzunlu melodi Bir yalnizlik turkusu calarsin Artik bekledigin bir sey kalmamistir dunyada huzurdan baska Sonra bir ney sesi gelir Huzurlu bir donemdir yasadigin Bir ney sesi karisir yuregine Yorgunluk bir tatli mutluluk olur Sona mi yaklastin ne Kulakta bir melodi yankilanmaya baslar belli belirsiz Na nana nana na nana nana Ne yaptigin onemsizlesir sonra Ne yasamissin Ne yapmissin geride kalir Artik o agirlik yapan beden gider Anlarsin ki Bir orkestra sefi gibi yasamissin yasami Butun enstrumanlar calinmis Calan sen Dinleyen yine sen Butun notalar simdi ruhunda Sonsuza yukseliyorsun Yasamin binbir sesi Yasamin binbir notasi seninle birlikte ….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gassan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |