Yedi iklim dört köşeyi dolandım / Meğer dünya her tarafta bir imiş. -Dadaloğlu |
|
||||||||||
|
Keskindi ve küf kokuyordu sözlerin.... Bilmiyordun değil mi her gece yalnız başıma içtiğimi.... Ve dünyaları ben yaratmışım gibi, En heybetli ejderhaları yerle bir ettiğimi... Oysa ben, umarsız bir şizofren gibi, Hayalini çiziyordum gözbebeklerime.. Epeyce yarılanıyordu gece, Damarlı ellerinle ayırdığın beyin hücrelerim gibi, Tam ortasından... Korku ve endişelerin yoğun saldırılarında kapanıyordu Gülümseyen dudaklardaki ışıklar... Sirenler çalıyordu şehrin dört bir yanında Ve yangından ilk kurtarılıyordu Bacak arası hatıralar..... Yazdıkça parmaklarım kırılıyordu ve Kırıldıkça kelimelerin tayfları yüzüne yansıyordu... Bilmiyordun değil mi her gece ölümsüzlüğe ant içtiğimi..... Muhteşem kralların devrilmesi Ve hatta tahtlarında mastürbasyon yapması gibi Ellerim gökyüzünde, Dünyayı okşuyordum senden habersiz. Kuzey ve güney kutbu kadar uzaktık aslında beraberken bile...... Oysa hala birbirimize, Bilim kurgu aşkları anlatıyorduk patavatsızca... Sonsuz bir cümle olmalıydık aslında biz, Sen benim öznem, bense yüklem... Hiç bıkmasaydım sana yüklenmekten... Aslına bakarsan ben gidiyorum! Bu serkeş şehirden... Bilmiyordun değil mi, yaşama sebebim; aslında içimdeki nefretimden... Ve gözlerimin, En alışılagelmiş çerçevelerde, Suret-i insanlar çekmesinden....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Salix-Babylonica, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |