Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
İstanbul' dayım iki gözüm rüya şehirde Meltem esintisi var tüyler ürperten İstanbul gözlerimin önünde.. Şehirler ,şehirler ,şehirler Bir çok şehir var ama o bambaşka içlerinde Birgün bir yerde mutlaka ama buluşulan Gece ve gündüzü asla benzemeyen ,uyumayan Binlerce ses geliyor şimdi, Milyonlarca telin aynı anda çalınıp ayrı fakat bir o kadar uyum içersinde dinlenen bir senfoni gibi bu şehir. Herkes kendi payına düşen sesi bulup çıkarıyor bağrından.. Şehirler ,şehirler, şehirler.. Yaşamaya hazır değilseniz onu Labirentlerinde kaybolup gitmeniz içten bile değildir Bir bıçağın iki yüzü gibi Bir tarafı keskin ve acımasız Diğer yönü kör ve monoton Tıpkı benim ,senin ve herkes gibi içimizdeki iki yüzü temsil ediyor bu şehir Bir yanımız ne kadar deli,sevecen ve hoyratsa Diğer yönümüz bir diğerine inat o kadar durağan Bir yönü mutluluğa diğer yönü hüzne dönük. Bir puzzle gibi yaşayanlar ağırlıklarını ,öyküsünü ve kendi parçalarını katıp oluşturuyor bu şehri Binlerce insan akıyor şimdi gözlerimin önünden şu an Milyonlarca rengin karıştırılıpta meydana getirilen resim gibi.. Şehirler ,şehirler ,şehirler.. Hep şehir hayatım olsun istemiştim Bilinmezin ardına takıldım Çeşit adamın biriyim vesselam Aynı istanbul gibiyim içimde binlerce parça var Bir yanım nasıl sessiz,dingin ,huzurluysa Diğer yönüm patlamaya hazır volkan gibi Bilinmeze gebe Hangi yöne gitsem sen ve İstanbul var Burada bile seni düşünüyorum ve düşünüyorumda yapacağımıza herşey özel olmalı, sıradışı ve hiç kimse tarafından yaşanılmayan Taksim de yürürken birden dönüp baktım ardıma Aklıma şeytan ile flört ettiğim anlar geldi Tam ortada meydan da Şöyle pirinç başlıklı bir karyola hani İki çıplak beden tek ses , tek vücut sevişirken düşledim ikimizi Nefes nefese milyonlarca gözün önünde Dedim ya sana çeşit adamın biriyim vesselam Sende İstanbul gibisin özel ve benim olan Şehirler ,şehirler ,şehirler.. Daha bir çok öykü var bağrında yaşanılan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © baki baykal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |