..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ama gene de dünya dönüyor! -Galilei
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Burak M. Keskin




14 Şubat 2004
Uyku  
Burak M. Keskin
Kimse için kötü olmadım. Hatta iyi oldum bile denebilir. Lütfen uykumda değil, rüyamda ol.


:BAIF:
Sabahın körü...
Yine sıkıldım. Her gece sabah olur ve ben yine sıkıldım.

Saçmalıklar...
Tehlikeli şarkıların notaları dolaşıyor etrafta. Benim ortalıkta dolaşmam ise kim için ne ifade ediyor merak ediyorum. Kaçmak da erdem sayılabilir mi kimi zaman? Ya da kim bana herhangi bir erdemle cenneti vaat edebilir? Zaten ne fark eder ki! Bu saatten sonra her şey saçma sapan geliyor. Uyumak istiyorum. Birkaç parça yalan dolan. Uyanmamak. Yanlışlıkla uyanırsam, gözlerimde ifadesiz, gereksiz bir bakış...

Ben...
Uyku. İlk önce senden sıyrılmalıyım.

Sen...
Seni görememeyi, sensiz zamanları görmek isterdim rüyamda yeniden. Karanlık bir rüya veya bir mutluluk. Lise yıllarım ya da bu yaşımda bir daha ilk kez öpüşmek. Öncekini hatırlamayıp tekrar tekrar aynı rüyayı yeniden görmek. Garip bir kısır döngüde yok olmak. Salt karanlıkta, boğazımı yırtarcasına bir çığlık atmak.

Üzülme! Aslında kimse korktuğu şeyleri hakketmiyor. Ama herkes ölüyor korktuğu halde. Ben de öleceğim. Ayinin önemli bir parçası olacağım. Endişelenme, kendimi kurban edilmiş hissetmeyeceğim. Çünkü bunu isteyerek yapıyor olacağım. Acılarına ağlayıp ruhunu doyuracağım. Canım, ben, ben olsun diye yanmayacak. Karanlık orman, küçük bir ışık süzmesiyle yanıp kül olacak. Korkma, acımayacak. Umarım!

Zaman...
Tamamen karanlıktayken, ışıkların yavaş yavaş sönmesi ile birden sönmesi arasındaki farkı nasıl algılayabilirsin ki? Ya da bu farkı anlasan ne değişir? Küçükken dizinin kanadığını hatırlıyor musun? Ya da bu yüzden babanın sana tokat attığını, annenin seni azarladığını?

Nefret ediyorum küçücük bez parçalarıyla örtülmüş, bu nefret dolu hezeyanlardan. Uykumu kaçırışlarından.

Ve dilime dolanan gözbağları...

Yürümek istiyorum. Tren yolculuğundan daha belirsiz ve yorucu olsa da...

Gece...
Uyku. Umarım!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öl Benimle Birlikte
Ağıt
Serinleme...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bazen...


Burak M. Keskin kimdir?

Sıradan bir bekleyici. Bir ölümlü, bir hüzünlü, bir korkak. Kuyruğunu kovalayan bir köpek, ya da köpeğin azı dişi. Belki de kuyruk. Sıradan bir aşık, sıradan bir aşka aşık. Sadece bir ölümlü. Bir Mavi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Kendim, dostlarım, aşklarım, kitaplarım, CD'lerim, sen, ben, o, bana bir şeyler söyleyen herkes...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Burak M. Keskin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.